Білборди в Україні. Розміщення зовнішньої реклами на білбордах.

Наружна реклама на білбордах (бігбордах) є, мабуть, найпоширенішим і затребуваним видом маркетингових комунікацій в Україні. Присутність даного виду реклами на ринку не обмежується будь-яким одним стандартним форматом, це і щити 3 * 6 м, це і компактні конструкції 4 * 3 м (беклайти або скролери), це і мульти-широкоформатні носії, розміром 5 * 12 м, називаються Юніпол, і Суперсайти форматом 15 * 5 м і т.д.

Висока затребуваність даного виду реклами з боку рекламодавця, регулярно змушує міську владу вносити певні корективи і встановлювати більш жорсткі вимоги для операторів конструкцій, що в свою чергу дозволяє створити перевагу від кількості в сторону якості.

Білборд (бігборд) в перекладі з англ. яз. "billboard" дослівно означає "рекламний щит". Під поняття "Білборд" потрапляють практично всі рекламні конструкції, проте, носіями, найбільш часто асоціюються зі словом "Білборд", є щити формату 3 * 6 м.

Скролери, призматрони, відеоборди і т.д. – все це різновиди рекламних білбордів, їх модифікації, за рахунок яких вдається зменшити кількість конструкцій, що заважають міському пейзажу, а також мінімізувати ефект « розмивання» реклами через численність такої, але при цьому зберегти кількість потенційних контактів з аудиторією. Також, більш компактним варіантом рекламних щитів є сітілайти. Реклама на сітілайтах має менший формат і за вартістю виходить дешевше, ніж білборд.

Оренда рекламних щитів здійснюється, як на короткостроковий період, так і для довгострокових рекламних кампаній з можливістю ротації рекламного сюжету. Мінімальний термін оренди білборда (бігборди) становить 1 міс., Але для особливих цілей розміщення, наприклад, таких як привітання на білборді, термін оренди може бути скорочений.

До основних переваг реклами на білбордах можна віднести:

  • Широкий вибір можливостей розміщення
  • Великий формат рекламного сюжету
  • Простота, наочність і точність планування розміщення рекламного матеріалу, його позиціонування
  • Легкий візуальний контроль статусу розміщення
  • Можливість нестандартної подачі матеріалу, за допомогою екстендерів

Географічна складова є одним з найважливіших параметрів при розміщенні реклами на білбордах, саме тому ми здійснюємо добірку конструкцій в безпосередній близькості до гео. орієнтирам замовника, таким як: розміщення реклами біля метро, поблизу супермаркетів, на людних перехрестях, біля торгових центрів, на території аеропортів і т.д.

Ми займаємося розміщенням зовнішньої реклами на білбордах (бігбордах) у Києвіна білбордах (бігбордах) в Дніпріна білбордах (бігбордах) в Одесіна білбордах (бігбордах) у Харківіна білбордах (бігбордах) в Запоріжжіна білбордах (бігбордах) у Львові, а також у всіх містах України регіонального значення та навіть в СМТ і селах. 

Наявність рекламного макету є невід'ємною частиною процесу розміщення реклами на білбордах, в зв'язку з чим, наше агентство надає послуги з розробки та друку рекламного матеріалу. Весь процес розміщення зовнішньої реклами повністю лягає на плечі компанії: розробка, виготовлення, розподіл, розміщення і контроль!

Ціни на білборди (бігборди) в Україні різняться в залежності від дислокації і регіону, тому цінову політику, що має на увазі певні знижки, ми обговорюємо індивідуально з кожним замовником. На бігборди в Києві спостерігається найбільший ціновий розбіг.

Почати замовлення білбордів по Україні можна прямо на нашому сайті, для цього вам необхідно визначити, що цікавить вас регіон і помістити в кошик потрібні позиції, менеджер, в свою чергу, повідомить вам про зайнятість тих чи інших конструкцій.