Блог

Особенности размещение рекламы на билбордах
03.04.2019
Особливості розміщення реклами на білбордах
Рекламні конструкції - звичний атрибут наших міст. За декілька років влада і активісти стурбувалися зовнішнім виглядом міських вулиць. Багато рекламних щитів піддалося демонтажу, конструкції міняють на сучасний міський формат з динамічним зображенням. Ціна за оренду землі нестримно рухається вгору. Хоча Outdoor традиційно вважається найекономічнішим рекламним засобом, вартість повноцінної рекламної компанії на наружці істотно виросла, в порівнянні з декількома роками тому. В той же час якісного інвентаря стає менше. Як в цих умовах розробити правильну стратегію для рекламної компанії і не витратити бюджет в порожнечу.
Читати далі
Немного истории наружной рекламы
25.03.2019
Трохи з історії зовнішньої реклами
  Ми настільки звикли до білбордів, що здається, вони були завжди. Реклама на них може викликати позитивні емоції або дратувати, смішити або бути осоружною. Особливо в період напередоднs виборsd, коли знайомі багато років особи у черговий раз балують нас своїми обіцянками. Але факт залишається фактом, ззовнішню рекламу не можна вимкнути або заблокувати.  <div> <br /> <div>Перші прототипи сучасних білбордів з'явилися ще в Стародавньому Єгипті. Вони були пофарбовані у білий колір і на них писали різноманітні оголошення про продаж товарів, послуги і анонси подій. Так само відомо, що при вивченні розвалин Помпеї археологами були знайдені численні рекламні вивіски і вказівники. </div> <div> <br /> </div> <div>Появі друкованої зовнішньої реклами ми зобов'язані Йоганну Гуттенбергу - першому друкареві Європи. Саме винахід друкарського верстата привів до появи прообразу сучасних постерів. А ось перший зафіксований факт офіційного використання реклами датується 1477 роком і родом з Англії. На воротях церкви рекламували молитовну книгу, так що, <a href="http://www.2s-outdoor.com.ua/billboards/" >розміщення на білбордах</a> закликів до увірування - не нововведення. У середньовічній Європі для реклами використали вітрини магазинів, в них, як і зараз, розміщували інформацію про товари і акції. А ось на території Російської Імперії письмова реклама з'явилася значно пізніше. Оскільки населення у більшості своїй було не грамотним - переважала візуально-вказівна реклама. За допомогою малюнків показували види діяльності власника. І було прийнято, що чим більше була вивіска, тим краще справи йдуть у її власника. Довгий час уся реклама носила локальний вказівний характер і в якомусь сенсі була частиною міської навігації. <div> <br /> <div>Будівництво доріг і розвиток інфраструктури в США стало передумовою для установки білбордів уздовж доріг з подальшою здачею їх в оренду. З цієї миті зовнішня реклама перестала носити тільки локальний характер, а вийшла на новий &quot;охоплюючий&quot; рівень. Прообраз такого звичного нам рекламного щита був розміщений на будівлі десь в штаті Вірджинія (США), на ньому рекламувався тютюн з місцевої тютюнової фабрики. До заборони тютюнової реклами було ще далеко! Великий широкоформатний плакат виник в 1835 році в Нью-Йорку, коли Д. Белл став друкувати циркові плакати.</div> </div> </div> </div> <div> <br /> </div> <div> Розквітом зовнішньої реклами стало ХХ століття. США в цьому сенсі попереду планети усій. Вже на початку ХХ століття зовнішня реклама там була настільки розвинена, що знадобилася стандартизація! З'являлися різноманітні об'єднання, покликані координувати загальнонаціональну організацію рекламних послуг. У 1900 році в Америці була створена стандартизована структура рекламних конструкцій. Це привело до буму серед національних рекламодавців, адже тепер розмістити одно і теж саме рекламне оголошення стало можливе по всій країні. Palmolive, Kellogg і Coca - Cola були лідерами з тих, хто оцінив вигідність цих можливостей. Ну і природно, що саме в США вже в 20-і роки з'явилися великі медіахолдинги, які розвивали галузь out of home, вивчали ринок, аналізували аудиторію зовнішньої реклами.</div> <div> <br /> </div> <div>Сучасна зовнішня реклама все більше діджиталізується, представляє цифрові формати, використовує нові технології для втілення своїх завдань. Але звичні нам носії, все ще популярні. Звернувшись в компанію Two steps outdoor ви отримаєте повний і якісний сервіс по підбору білбордів і інших рекламних носіїв, розробці макетів і подальшого їх розміщення. Робота з професіоналами - запорука успіху вашої рекламної компанії.</div>
Читати далі
Билборды на трассах, или как стать ближе к клиенту.
31.08.2018
Білборди на трасах, або як стати ближче до клієнта
Облаштування міста змінюється, межі столиці відсуваються. Пройшли ті часи, коли бізнес інтереси були сконцентровані в центральних районах. Жити за містом стає комфортніше. В передмісті будується нове житло, мешканці столиці перебираються подалі від міського галасу. А що ж реклама, вона завжди прагне бути ближче до споживача, ось і бігборди на трасах Київської області супроводжують нас на виїздах і в'їздах в місто.
Читати далі
Топ-4 приема для дизайна билбордов от «отца рекламы» Дэвида Огилви
22.06.2018
Топ-4 прийоми для дизайну білбордів від «батька реклами» Девіда Огілві
Геніальний рекламіст Девід Огілві в культовій книзі «Огілві про рекламу» дивувався, що білборди «досі оточують нас всюди». Автор легендарних рекламних кампаній вважав, що майбутнє за друкованими медіа і телебаченням. Сьогодні інтернет і соціальні мережі успішно конкурують зі звичними каналами комунікації і тіснять навіть «телек». А живучі борди продовжують поблажливо дивитися на конкурентів з недосяжною висоти і привертають яскравими постерами.
Читати далі
«Высокий» бизнес-сезон: битва за билборды начинается
19.08.2017
«Високий» бізнес-сезон: битва за білборди починається
Готуйте новорічну рекламу влітку, якщо хочете провести успішну кампанію і зайняти кращі білборди. В ідеалі планування починають навесні і бронюють щити, поки це не зробили конкуренти. Однак ще є невеликий часовий заділ, щоб виправити ситуацію і «застовпити» відповідні площині.
Читати далі
Макет для рекламы или несколько основных правил в разработке макета для билбордов.
30.03.2017
Макет для реклами або кілька основних правил в розробці макета для білбордів.
Зовнішня реклама, безумовно, є одним з найбільш ефективних, а часом навіть незамінних інструментів донесення інформації до широкої аудиторії. Успіх проведення рекламної кампанії на білбордах, сітілайтах, Скролл або інших зовнішніх носіях залежить від безлічі факторів. Одним з найбільш важливих, є грамотний підбір рекламних конструкцій для розміщення, в якому будуть враховані фактори видимості, розміщення по відношенню до цільової аудиторії, бюджету проведення компанії.
Читати далі
Как сделать рекламу на билбордах эффективной. Практические советы для малого и среднего бизнеса.
13.12.2016
Як зробити рекламу на білбордах ефективною. Практичні поради для малого і середнього бізнесу.
Зовнішня реклама займає лідируючі позиції за своєю ефективністю. У деяких випадках вона є не тільки практично незамінним засобом донесення інформації, а й одним з найдешевших з точки зору ціни за контакт для широкої аудиторії.
Читати далі
Лучше меньше, да лучше!
04.10.2015
Краще менше, та краще!
Все-таки щось змінюється в нашому житті, і не завжди в гіршу сторону. Скільки говорилося вже про засилля бігбородов і сітілайтів на міських вулицях - сотні разів! Про те, що вони псують зовнішній вигляд міст, про те, що ускладнюють огляд водіям, про те, що іноді просто небезпечні для жителів - при сильному вітрі і не дотриманні правил установки, вони просто можуть впасти на які стояли поруч або на голови проходять під ними людей.
Читати далі
Реклама на билбордах (бигбордах) на трассах.
22.05.2015
Реклама на білбордах (бігбордах) на трасах.
Питання підбору білбордів (бігбордів) на трасах області стає дуже актуальним для рекламодавців і в той же час досить неоднозначним. Адже часто, вирішивши розмістити рекламу на бордах по трасах, рекламодавець стикається з низкою проблем, основною з яких є брак інформації.
Читати далі
Я гляжу им в след.  Ничего там нет!
16.01.2015
Я дивлюся їм услід. Нічого там немає!
Коли ми дивимося на екран телевізора, чорніючий мерехтливої ​​порожнечею, або показує тільки «синю даль», це завжди викликає почуття дискомфорту. Щось не так в затишному домашньому королівстві!
Читати далі
Билборд – он солнца и ветра брат?
21.12.2014
Білборд - він сонця і вітру брат?
В останні п'ять - шість років в Україні активно заговорили про способи економії електричної і теплової енергії, про енергозберігаючі технології, про новий підхід до витрачання природних ресурсів.
Читати далі
Реклама на транспорте, как разновидность наружной рекламы
14.05.2014
Реклама на транспорті, як різновид зовнішньої реклами
Одним из возможных вариантов получения желаемого эффекта наружной рекламы с экономией ежемесячных затрат является реклама на транспорте.  <br />
Читати далі
Антикризисные предложения
08.05.2014
Антикризові пропозиції
Трудное экономическое и политическое положение страны уже вовсю дает свои негативные результаты. Доходы падают, цены на товары первой необходимости растут. В таких условиях есть 3 пути для действий: бездейственное ожидание, полное сворачивание бизнеса либо же поддержка работоспособности с экономически обоснованной рекламной активностью. <br /> <br />
Читати далі
Глядя из кризиса
01.05.2014
Глядя из кризиса
Сьогоднішня політична і економічна криза в країні, як це не парадоксально, мимоволі підтвердив істину, що зовнішня реклама є одним з найбільш ефективних видів реклами. При явному падінні обсягів тілі, радіо та газетної реклами, «наружка» хоч і посунулася в меншу сторону, але найменш постраждала в цей важкий період.
Читати далі
Рассуждения у парадного …билборда
21.03.2014
Міркування у парадного ... білборда
Виборча кампанія кандидатів у президенти України 2014 пройшла вже три чверті шляху, а на білбордах, як і раніше бачити далеко не всіх зареєстрованих кандидатів. Вид реклами, який займає по грошовим вкладенням друге місце після телевізійної, поки стійко залишається незатребуваним більшістю з недружний когорти беруть участь в забігу.
Читати далі