«Високий» бізнес-сезон: битва за білборди починається

«Высокий» бизнес-сезон: битва за билборды начинается 19.08.2017

 На зміну холодного літа приходить спекотна осінь

 Саме так відбувається в більшості бізнесів. Літо - період традиційного падіння сезонного попиту на багато товарів і послуги. Звичайно, якщо компанія торгує кондиціонерами або працює в сфері туризму, сезон пікових продажів припадає саме на ці три місяці.

  Решта насолоджуються заслуженим відпочинком і в кінці серпня, коли нарешті всі збираються в офісі, починають обговорювати вхід в «високий» бізнес-сезон. Нерідко виникає питання: у нас вже є зовнішня реклама?

  Менеджери відправляють заявки в агентства і з'ясовують неприємний факт: найбільш привабливі площині давно заброньовані. У цей момент і настає спека. Бюджет затверджений, плани складені. Необхідно виконувати намічене і нагадувати про себе - за літо клієнти і замовники могли забути про улюблений автосервісі або салоні краси.

  Своєчасна реклама на білбордах - оптимальний спосіб освіжити пам'ять споживачів і обзавестися новими клієнтами:

· Носій знаходиться в місцях концентрації представників цільової аудиторії, а отже шлях і вартість рекламного меседжу скорочується до мінімуму.

· Формат реклами передбачає донесення чіткої інформації, цікавої потенційним клієнтам.

· Представленість бренду або торгової марки - обов'язковий атрибут розміщення реклами на білбордах, що сприяє підвищенню знання компанії, товарів і послуг.

  Активна кампанія, проведена на початку сезону, сприяє поверненню споживачів. В якості додаткового стимулу пропонуються акції, бонуси і програми лояльності. Ціна на бігборди в цей період залишається незмінною. Вартість може змінюватися в період проведення виборчих кампаній, напередодні новорічних і різдвяних свят.

Як не залишитися без реклами на білбордах: Лайфхак від бувалих

 Перше і основне правило успішного розміщення зовнішньої реклами в пікові періоди - завчасне планування. Політичні сили, відчуваючи наближення виборів, починають скуповувати білборди мало не за рік до старту офіційної кампанії. Це той випадок, коли бізнесу варто брати приклад з політиків і заздалегідь вибудовувати плани комунікацій з цільовими групами. Покрокова інструкція до дії:

1. При плануванні маркетингового бюджету на рік кладуть перед собою календар і звертають увагу на «червоні» дні. Свята - традиційний період підвищення споживчого попиту. Вибирають дати урочистостей, які найбільш цікаві цільовій аудиторії, і за замовчуванням включають Новий рік і Різдво - це час найдорожчих і незвичайних подарунків.

2. Проводять аналіз коефіцієнтів сезонності бізнесу і вносять зовнішню рекламу в період, що передує підвищенню попиту. Власне, це пункт, про який говорилося вище - правильне входження в «високий сезон».

3. Заздалегідь розписують акції і програми лояльності, щоб включити рекламу на білбордах в бюджет і запланувати розміщення.


4. Відправляють попередню заявку в баїнговоє агентство і бронюють площині до підтвердження. Як тільки бюджет узгоджений, роблять часткову передоплату.

  При такому підході розміщення реклами на білбордах відбувається згідно з графіком в найбільш вигідних місцях. Однак якщо здається, що поїзд пішов, все одно варто звернутися в агентство. Професійні рекламісти завжди пропонують альтернативу - баїнгові компанії володіють повною інформацією про реальний бронюванні площин в цікавому районі.


Повернення до списку