«Високий» бізнес-сезон: битва за білборди починається
Саме так відбувається в більшості бізнесів. Літо - період традиційного падіння сезонного попиту на багато товарів і послуги. Звичайно, якщо компанія торгує кондиціонерами або працює в сфері туризму, сезон пікових продажів припадає саме на ці три місяці.
Решта насолоджуються заслуженим відпочинком і в кінці серпня, коли нарешті всі збираються в офісі, починають обговорювати вхід в «високий» бізнес-сезон. Нерідко виникає питання: у нас вже є зовнішня реклама?
Менеджери відправляють заявки в агентства і з'ясовують неприємний факт: найбільш привабливі площині давно заброньовані. У цей момент і настає спека. Бюджет затверджений, плани складені. Необхідно виконувати намічене і нагадувати про себе - за літо клієнти і замовники могли забути про улюблений автосервісі або салоні краси.
Своєчасна реклама на білбордах - оптимальний спосіб освіжити пам'ять споживачів і обзавестися новими клієнтами:
· Носій знаходиться в місцях концентрації представників цільової аудиторії, а отже шлях і вартість рекламного меседжу скорочується до мінімуму.
· Формат реклами передбачає донесення чіткої інформації, цікавої потенційним клієнтам.
· Представленість бренду або торгової марки - обов'язковий атрибут розміщення реклами на білбордах, що сприяє підвищенню знання компанії, товарів і послуг.
Активна кампанія, проведена на початку сезону, сприяє поверненню споживачів. В якості додаткового стимулу пропонуються акції, бонуси і програми лояльності. Ціна на бігборди в цей період залишається незмінною. Вартість може змінюватися в період проведення виборчих кампаній, напередодні новорічних і різдвяних свят.
Як не залишитися без реклами на білбордах: Лайфхак від бувалих
Перше і основне правило успішного розміщення зовнішньої реклами в пікові періоди - завчасне планування. Політичні сили, відчуваючи наближення виборів, починають скуповувати білборди мало не за рік до старту офіційної кампанії. Це той випадок, коли бізнесу варто брати приклад з політиків і заздалегідь вибудовувати плани комунікацій з цільовими групами. Покрокова інструкція до дії:
1. При плануванні маркетингового бюджету на рік кладуть перед собою календар і звертають увагу на «червоні» дні. Свята - традиційний період підвищення споживчого попиту. Вибирають дати урочистостей, які найбільш цікаві цільовій аудиторії, і за замовчуванням включають Новий рік і Різдво - це час найдорожчих і незвичайних подарунків.
2. Проводять аналіз коефіцієнтів сезонності бізнесу і вносять зовнішню рекламу в період, що передує підвищенню попиту. Власне, це пункт, про який говорилося вище - правильне входження в «високий сезон».
3. Заздалегідь розписують акції і програми лояльності, щоб включити рекламу на білбордах в бюджет і запланувати розміщення.
4. Відправляють попередню заявку в баїнговоє агентство і бронюють площині до підтвердження. Як тільки бюджет узгоджений, роблять часткову передоплату.
При такому підході розміщення реклами на білбордах відбувається згідно з графіком в найбільш вигідних місцях. Однак якщо здається, що поїзд пішов, все одно варто звернутися в агентство. Професійні рекламісти завжди пропонують альтернативу - баїнгові компанії володіють повною інформацією про реальний бронюванні площин в цікавому районі.