Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Особливості розміщення реклами на білбордах

Особенности размещение рекламы на билбордах 03.04.2019
a:2:{s:4:"TEXT";s:4480:"                             Принципи розміщення зовнішньої реклами. 
  З урахуванням дорожчання розміщення реклами, креативність витісняє кількість. Вже мало замовити багато рекламних площин, треба придумати незвичайну, яскраву ідею для рекламної компанії, яка не буде непоміченою. До речі, був приклад, коли улюблена і мало не сакральна Ейфелева вежа в Парижі стала своєрідною основою для реклами автокомпанії Ситроєн. Об'ємні букви "прикрашали" вежу довгих дев'ять років з 1925 по 1934 роки. Зараз, звичайно, складно собі уявити подібне.

 Але повернемося до сьогоднішнього ринку зовнішньої реклами України. Існує принцип розміщення, який залежить від величини рекламного бюджету. Чим більше охоплення площин, тим нижче оригінальність сюжету. Простіше сказати, якщо замовляєте багато рекламоносіїв, їх побачать і запам'ятають. Якщо площин не багато, то сюжет має бути цікавим, таким, що запам'ятовується.

Так само виділяють лінійний, точковий і рівномірний принцип розміщення рекламних конструкцій. 

При лінійному відбираються якісні конструкції з хорошим оглядом на основних магістралях і розв'язках міста. Ефект досягається за рахунок частого повторення і високої видимості. 

При точковому - білборди встановлюються біля точок продажів або місцях високого скупчення представників цільової аудиторії. Щити служать в цьому випадку навігацією, направляють і спонукають до дії. 

Рівномірний принцип підходить для великих високобюджетних промокомпаний. Залежно від типу продукту розташовують їх в спальних районах, поблизу торгових центрів, на великих транспортних розв'язках.

Треба ще відмітити, що традиційні білборди поступово переселяються в спальні райони і на траси поблизу великих міст. Місце в центрі займають сучасні скролли і сітілайты. Так що якщо в рекламній компанії планується охопити центральні вулиці міста, необхідно розглядати новий динамічний міський формат. До того ж, динамічні носії більше привертають увагу, сприяють втіленню оригінальних і творчих рішень. 

Для формування оптимального принципу розміщення - звертайтеся до професіоналів. На нашому сайті представлений великий асортимент носіїв в усіх містах України, а менеджери компанії Two steps outdoor допоможуть сформувати адресну програму виходячи з бюджету і потреб бренду.
";s:4:"TYPE";s:4:"html";}

Повернення до списку