Ні незаконній рекламі: комунальники звертаються до киян за допомогою

Нет незаконной рекламе: коммунальщики просят киевлян о помощи
Комунальні служби декількох районів Києва попросили городян про допомогу в боротьбі з незаконною рекламою. Зокрема, жителів столиці закликають зривати оголошення зі стовбурів дерев.

Автодозвон і штрафи для «нелегалів».

 
 «Дерева - це місце для реклами», - стверджують в КП УЗН Дніпровського району. Співробітники підприємства щодня обстежують балансові території і при виявленні оголошень демонтують незаконну зовнішню рекламу. Всілякі розклеювання стали справжнім лихом українських міст. Різнокольорові паперові гірлянди «прикрашають» стовбури дерев, опори ліній електропередач, зупинкові павільйони та інші вуличні конструкції. Також «агенти» обклеюють двері і вестибюлі під'їздів. При цьому в людних місцях комунальні служби встановлюють спеціальні дошки для оголошень. Однак розклеювачі заполоняють всі доступні поверхні. Тим часом в Києві знайшли спосіб боротьби з недобросовісними рекламістами. Департамент благоустрою використовує систему автодозвону на номери, зазначені в оголошеннях. Тільки на початку грудня таким чином були заблоковані 522 телефонних номери. Набір відбувається постійно в автоматичному режимі. Абонента закликають негайно усунути порушення правил благоустрою. Автодозвон триває до тих пір, поки порушник не сплачує штраф у сумі 1700 грн. Всього за два тижні роботи системи чиновники склали 10 протоколів і виписали штрафи на суму 17 тис. грн. 

Центр залишається без реклами.

  Паралельно триває очищення від реклами вулиць в центрі Києва. Комунальники демонтують білборди, сітілайти та інші конструкції. Так, в листопаді «наружка» зникла з вул. Генерала Алмазова. Демонтовано 430 кв. м рекламних площ. Особлива увага служби приділяють сітілайтам. Планується, що до закінчення реформи зовнішньої реклами в Києві залишиться 4390 конструкцій цього типу. Нагадаємо, в 2017 році в Києві почали демонтаж незаконних білбордів та інших рекламних конструкцій. Тільки в липні позаминулого року столичні вулиці розлучилися з 1031 одиницею, в тому числі, 89 щитами. Наступу на зовнішню рекламу передувало рішення Київради. Правила чітко визначили порядок розміщення конструкцій - місце установки, відстань між носіями і інші параметри. Реформа триває досі і вже посприяла впорядкування столичного ринку зовнішньої реклами. В новини використані матеріали видання Vgorode.ua

Повернення до списку

Fatal error: Class 'Bitrix\Main\Data\StaticHtmlFileStorage' not found in /var/www/2s-outdoor/data/www/2s-outdoor.com.ua/bitrix/modules/main/classes/general/cache_html.php on line 842