Реклама на білбордах - ціна
Новости та події
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя.
Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
Розміщення соціальної реклами
Наша компанія долучилась до соціальної ініціативи- вшаннування пам'яті героїв з Донеччини і Луганщини.
24.08.2022
Реклама на білбордах - нові правила та нові можливості
По всій території України діє воєнний стан. Нові правила стосуються всіх сфер життя нашої країни. Реклама на білбордах – не виняток. Оренда бордів і розміщення на них реклами, і навіть усе, що стосується зовнішньої реклами загалом, – тут правила дещо змінилися. Про що йде мова?
26.04.2022
РЕКЛАМА НА БІЛБОРДАХ. ЦІНА
Скільки буде коштувати розмістити рекламу на білбордах? - питання, яке задає кожен потенційний клієнт. Але як не дивно, однозначної відповіді на нього немає. Ціна на білборди, сітілайти, скроли таінші носії залежить від різних фактрів.
Скільки буде коштувати розмістити рекламу на білбордах? - питання, яке задає кожен потенційний клієнт. Але як не дивно, однозначної відповіді на нього немає. Ціна на білборди, сітілайти, скроли таінші носії залежить від різних фактрів.
Щоб розрахувати рекламний бюджет і зробити розміщення максимально вигідним, їх потрібно враховувати.
· Географічний
Звичайно, що ціна на білборд на центральній вулиці буде вище, ніж на периферії. Будь-яке місто можна умовно розділити на три цінові зони. Перша - це центр, головні транспортні розв'язки і рейтингові локації (найчастіше це найбільші ТРЦ, місця бізнесактивності). Друга - транспортні магістралі, основні вулиці і проспекти, місця біля ринків, магазинів тощо. Третя - спальні райони, траси, промзони. Вибір носіїв буде залежати від рекламованого продукту, цілей рекламної кампанії і цільової аудиторії бренду.
· Якісний
Тут мова йде про видимість борда, сторони площини і власне якості рекламної конструкції. Адже вона може перебувати в гарному місці, але видимість буде обмежена гілками дерев, архітектурними особливостями міського середовища тощо. У більшості білбордів є сторона «А» і «Б» ( "А" праворуч від водія, "Б" ліворуч). Прийнято вважати, що «А» сторону краще видно і тому вона коштує дорожче, «Б» ж може стояти через розподільник або бути розрахованою лише на пішохідний трафік. Але існують і винятки, коли «Б» сторона виглядає гарніше. Якість конструкції теж впливає на ціну. Нова висока «консоль» явно виграє в порівнянні зі старим рекламним щитом «звареним з кутка». Так само в останні роки на наших вулицях з'являється багато динамічних рекламних площин: призматронів, скролів, сітіскролів, відеобордів розрахованих на кількість від трьох до шести сюжетів, що теж впливає на кількість контактів зі споживачем і відповідно вартість розміщення.
· Часовий
Ціна буде залежати від того, на який період замовляєте зовнішню рекламу. При тривалому розміщенні (від 3-х місяців і довше) можна розраховувати на додаткову знижку.
· Кількісний
Якщо орендуєте багато рекламних площин (від 10 штук), будуть діяти спеціальні цінові умови. Тому вигідніше брати всю програму у одного або декількох агентств і отримати оптові ціни, ніж розпорошуватися на безліч підрядників, ускладнюючи взаємодію і не виграючи у вартості.
· Сезонний
У нас теж є високий сезон. Як і в більшості бізнесів він випадає на період березень-червень і вересень-грудень. Січень-лютий і середина літа в ціні традиційно «просідає». Але не скрізь, наприклад, в курортних приморських містах влітку застосовується сезонний коефіцієнт, і відповідно взимку ціна за розміщення поблизу гірськолижних курортів теж зростає.
· Період звернення, набору адресної програми
Бувають акції і «стокові продажі». Якщо ви звертаєтесь в останніх числах попереднього або в перших числах місяця в якому плануєте розміщення, то можна заощадити бюджет. На непродані «залишкові» площини знижки від 20 до 60%, особливо в мегаполісах. Правда цей варіант підходить тільки в тому випадку, якщо немає безпосередньої прив'язки до локації, адже тоді може бути, що потрібні борди будуть вже продані. Ну і звичайно ж, рейтингові конструкції часто до цього часу вже заброньовано. Цей метод підходить при розміщенні соціальних або охватних програм, які не потребують адресних прив'язок.
· Сюжет
Розміщення політичної зовнішньої реклами обійдеться дорожче, ніж комерційної. Залежно від міста і регіону вартість на «політики» може бути вище на суму від 30 до 300%.
Ну ось, більшість чинників перераховані, тепер ви бачите, для того, щоб наші менеджери дали коректну відповідь на питання про ціну розміщення їм буде потрібно задати зустрічні питання. Але щоб вас зорієнтувати в таблиці нижче наведена орієнтовна «вилка цін» по носіям і містам.
ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ ДІЮТЬ ЗНИЖКИ
ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ ДІЮТЬ ЗНИЖКИ
Диапозон цін по містам (грн без ПДВ)*
Тип конструкції | Київ | Дніпро | Харків | Одеса | Львів | Вінниця | Автошляхи та райцентри |
Білборд/Призматрон 6х3 | 4000-20000 | 7000-10000 | 4000-7000 | 4000-10000 | 7000-15000 | 6000-10000 | 3500-6000 |
Скролл | 4000-20000 | 7000-10000 | 4000-7000 | 5000-10000 | 6000-10000 | 5000-8000 | 5000-6000 |
Сітілайт | 2500-15000 | 3000-5000 | 2500-5000 | 3500-8000 | 3000-7000 | 3000-4000 | 2000-3000 |
*Ціни вказані орієнтовні, можуть змінюватися, актуальну ціну уточнюйте у наших менеджерів
Читайте в нашому блозі
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.
Реклама всупереч темряві.
Білборди – один з найдавніших видів реклами. Таблички з надписами та малюнками, які вказували на місцезнаходження, використовували ще в стародавні часи. Приклади пращурів сучасних рекламних щитів згадуються у казках та билинах ( ну як там, коли на камені напрямки написані – стародавня навігація). Весь цей історичний досвід натякає на те, що реклама на білбордах універсальна і працювала задовго до появи благ цивілізації.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя
В такі важкі для країни та кожного з нас часи, може здаватись, що реклама не на часі, з етичних або ж економічних міркувань.
Але реклама потрібна та працює, чому же зараз самий час для розміщення.