Реклама на білбордах - ціна


Новости та події
Мова зовнішньої реклами: зміни
Нагадуємо, що з 16.01.2020 року вступають в силу нові положення закону про мову. Тепер єдиною мовою реклами може бути тільки державна мова - українська. 
16.01.2020
Акційні білборди в Києві з економією на зовнішній рекламі до 60%
Розміщення на білбордах в Києві за низькою ціною до 60% - це реальність для клієнтів Two Steps Outdoor. Наша агенція традиційно орієнтується на потреби і можливості малого та середнього бізнесу, який потребує просування і не може дозволити собі «злив» бюджету.
25.09.2019
Осінь без політики: час заробляти
  Кампанії 2019 року з виборів президента України і Верховної Ради IX скликання залишилися позаду. На залишки бюджетів переможці дякують виборцям за довіру. Вже 1 вересня більшість площин спорожніли - завершився термін оренди білбордів політиками і партіями.
05.09.2019
Скільки буде коштувати розмістити рекламу на білбордах? - питання, яке задає кожен потенційний клієнт. Але як не дивно, однозначної відповіді на нього немає. Ціна на білборди, сітілайти, скроли таінші носії залежить від різних фактрів.
  Щоб розрахувати рекламний бюджет і зробити розміщення максимально вигідним, їх потрібно враховувати.
 · Географічний
Звичайно, що ціна на білборд на центральній вулиці буде вище, ніж на периферії. Будь-яке місто можна умовно розділити на три цінові зони. Перша - це центр, головні транспортні розв'язки і рейтингові локації (найчастіше це найбільші ТРЦ, місця бізнесактивності). Друга - транспортні магістралі, основні вулиці і проспекти, місця біля ринків, магазинів тощо. Третя - спальні райони, траси, промзони. Вибір носіїв буде залежати від рекламованого продукту, цілей рекламної кампанії і цільової аудиторії бренду.
· Якісний
Тут мова йде про видимість борда, сторони площини і власне якості рекламної конструкції. Адже вона може перебувати в гарному місці, але видимість буде обмежена гілками дерев, архітектурними особливостями міського середовища тощо. У більшості білбордів є сторона «А» і «Б» ( "А" праворуч від водія, "Б" ліворуч). Прийнято вважати, що «А» сторону краще видно і тому вона коштує дорожче, «Б» ж може стояти через розподільник або бути розрахованою лише на пішохідний трафік. Але існують і винятки, коли «Б» сторона виглядає гарніше. Якість конструкції теж впливає на ціну. Нова висока «консоль» явно виграє в порівнянні зі старим рекламним щитом «звареним з кутка». Так само в останні роки на наших вулицях з'являється багато динамічних рекламних площин: призматронів, скролів, сітіскролів, відеобордів розрахованих на кількість від трьох до шести сюжетів, що теж впливає на кількість контактів зі споживачем і відповідно вартість розміщення.
· Часовий
 Ціна буде залежати від того, на який період замовляєте зовнішню рекламу. При тривалому розміщенні (від 3-х місяців і довше) можна розраховувати на додаткову знижку.
· Кількісний
Якщо орендуєте багато рекламних площин (від 10 штук), будуть діяти спеціальні цінові умови. Тому вигідніше брати всю програму у одного або декількох агентств і отримати оптові ціни, ніж розпорошуватися на безліч підрядників, ускладнюючи взаємодію і не виграючи у вартості.
 · Сезонний
У нас теж є високий сезон. Як і в більшості бізнесів він випадає на період березень-червень і вересень-грудень. Січень-лютий і середина літа в ціні традиційно «просідає». Але не скрізь, наприклад, в курортних приморських містах влітку застосовується сезонний коефіцієнт, і відповідно взимку ціна за розміщення поблизу гірськолижних курортів теж зростає.
· Період звернення, набору адресної програми
Бувають акції і «стокові продажі». Якщо ви звертаєтесь в останніх числах попереднього або в перших числах місяця в якому плануєте розміщення, то можна заощадити бюджет. На непродані «залишкові» площини знижки від 20 до 60%, особливо в мегаполісах. Правда цей варіант підходить тільки в тому випадку, якщо немає безпосередньої прив'язки до локації, адже тоді може бути, що потрібні борди будуть вже продані. Ну і звичайно ж, рейтингові конструкції часто до цього часу вже заброньовано. Цей метод підходить при розміщенні соціальних або охватних програм, які не потребують адресних прив'язок.
· Сюжет
Розміщення політичної зовнішньої реклами обійдеться дорожче, ніж комерційної. Залежно від міста і регіону вартість на «політики» може бути вище на суму від 30 до 300%.
  Ну ось, більшість чинників перераховані, тепер ви бачите, для того, щоб наші менеджери дали коректну відповідь на питання про ціну розміщення їм буде потрібно задати зустрічні питання. Але щоб вас зорієнтувати в таблиці нижче наведена орієнтовна «вилка цін» по носіям і містам.

Диапозон цін по містам  (грн без ПДВ)*
Тип конструкціїКиївДніпроХарківОдесаЛьвівВінницяАвтошляхи та райцентри
Білборд/Призматрон 6х37000-250007000-120004500-100004500-120008000-150005000-80003000-6000
Скролл6000-200007000-100006000-80006000-100006000-100004500-70005000-6000
Сітілайт4000-150003000-50002500-50003500-80003000-70003000-40002000-3000

Повернення до списку

Читайте в нашому блозі
Реклама на білбордах під час кризи
Люди будуть рекламувати свої товари завжди - і в хороші часи і в погані. В хороші вони хочуть рекламувати; в важкі вони повинні рекламувати. Брюс Бартон Коли в наші двері стукає криза, коливання економіки або політична нестабільність, реклама - це перше від чого прагне відмовитися бізнес. Це зрозумілі і обгрунтовані бажання, витрати потрібно скорочувати, щоб залишитися на плаву, а реклама, це те, що не дає миттєву віддачу. У статті поговоримо про те, чи потрібно в цій ситуації відмовлятися від розміщення реклами на білбордах, сітілайтах тощо
«Two Steps Outdoor» - два кроки до правильного вибору білбордів
Продажі - тонка сфера, в якій існують свої закони і правила. Тут немає місця такому фактору, як везіння. Якщо робити все правильно і за законами цього жанру, успіх гарантований. Один з верхніх пунктів правил «як правильно продавати» - правильно рекламувати. На сьогоднішній день, коли продажі в основному перебралися в цифрову всесвіт, парадигма зовнішньої реклами, як не дивно, залишається незмінною. Тому що навіть якщо відключити електрику, вимкнути комп і всі свої гаджети, візуальні канали сприйняття залишаються чутливими до прийняття тієї інформації, що нас оточує. Більш того, грунтуючись на даних досліджень, проведених компанією Cuebiq, саме зовнішня реклама сьогодні актуальна як ніколи. Ця аналітична компанія зважилася оцінити ступінь сприйняття потенційними покупцями різних видів рекламного впливу. Дослідження отримало назву «Footfall Attribution Benchmarks» і головний її висновок такий: зовнішня реклама на 80-120 відсотків збільшує онлайн продажу. А це означає, що без перевіреного десятиліттями і надійного білборда не обійтися.

Новий закон - старі правила
В Україні набув чинності закон про державну мову. Всі суперечки щодо переводити комерційні сайти і рекламу на українську мову чи ні закінчилися. А якщо конкретно, то з 16 липня 2022 року будь-який бізнес в інтернеті зобов'язаний українізуватися - сайти і сторінки в соцмережах, що носять комерційний характер, потрібно перекладати українською мовою. Це не означає, що російський контент перестане існувати. Йдеться про те, що крім російськомовної версії у комерційних сайтів і сторінок в мережах повинна бути офіційна українська версія.