Топ-4 прийоми для дизайну білбордів від «батька реклами» Девіда Огілві
22.06.2018
Геніальний рекламіст Девід Огілві в культовій книзі & laquo; Огілві про рекламу & raquo; дивувався, що білборди «досі оточують нас всюди». Автор легендарних рекламних кампаній вважав, що майбутнє за друкованими медіа і телебаченням.
Сьогодні інтернет і соціальні мережі успішно конкурують зі звичними каналами комунікації і тіснять навіть «телек». А живучі борди продовжують поблажливо дивитися на конкурентів з недосяжною висоти і привертають яскравими постерами.
«Зоровий скандал»: як оформляти рекламу на бордах
Скептичне ставлення не завадило Огілві виділити топ-4 прийоми для дизайну банерів, які працюють до цих пір:
• Доносити основну рекламну думку до споживача за допомогою «скандальної» графіки.
• Використовувати найбільший шрифт для видимості назви торгової марки з великої відстані.
• Застосовувати соковиті, чисті кольори.
• Не вмикати в оформлення понад три елементів дизайну.
Поради «батька реклами» стали керівництвом до дії для багатьох поколінь дизайнерів.
Згадайте, які білборди в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі та будь-якому іншому місті згадуються відразу:
• рекламні носії з лаконічним, але яскравим дизайном;
• постери з ємним запам'ятовується меседжем;
• щити з додатковими елементами залучення уваги.
Огілві закликав не захоплюватися «зоровим скандалом», але в книзі наводить дійсно чіпляють приклади реклами на бордах.
Вуличний плакат в Англії в середині 30-х років ХХ століття переконував в незламну силу пива Guinness.
Як зовнішня реклама перемагає в XXI столітті У комп'ютерну еру змінилися технології дизайну. Скетчі створюються на планшеті, макети & ndash; в графічних редакторах. В іншому підхід залишається тим самим - пошук нестандартних рішень і конструкцій.
Рекламісти застосовують:
• Екстендери. Виступаючі за межі основного поля елементи спонукають зупинити погляд і зосередитися на сюжеті.
• Призми. Три рекламних постера на одній площині по черзі змінюють один одного і підвищують інтерес з боку перехожих та автомобілістів.
• Мультимедійні площині. Динамічні сюжети приковують увагу і значно підвищують ефективність реклами.
Розміщення на призмах іноді обертається курйозами під час політичних рекламних кампаній. Бізнесу «рассінхрон» не шкодить, але краще уточнити в агентстві, хто буде «сусідом» на площині
Буває так, що надмірний креатив грає злий жарт з авторами ідей.
До слова, Огілві писав, що запрошення в рекламу знаменитостей помилково. Споживачі запам'ятовують медійну персону, а сам товар забувають. Тому «звичайні» бренди з яскравою рекламою часто домагаються кращих результатів завойовують ринок.