Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Історія політичної реклами

История политической рекламы 21.09.2020

Політика, наскільки нам відомо, штука давня. І з перших своїх кроків політичні діячі твердо засвоїли одне залізне правило - себе треба рекламувати. Правило закріпилося і виросло в окрему дисципліну під назвою політична реклама. Мета її проста - максимально змінити політичну громадську поведінку в частині його усвідомленого вибору. Тобто завдання політичної реклами вплинути на вибір людини таким чином, щоб виборець залишався впевненим в тому, що це його рішення. Таким чином, політагітацією розділилася на кілька напрямків, серед яких:

 

• Пряма реклама.

• Нативна (природна) реклама.

 

Ключовим моментом в усі часи залишається умовно некомерційний характер політичної реклами, оскільки вона не приносить суб'єкту матеріального прибутку, як би дивно це не звучало. Політична реклама близька до соціальної, оскільки її завдання полягає, як уже говорилося, у зміні ставлення до певних подій або об'єктів.

 

Як виникла політична реклама

 

Історично склалося, що політична агітація найбільше активізується до всіляких виборчих кампаній і затихає в сезон між виборами. Тому розміщення політичної реклами на білбордах та інших зовнішніх носіях користується попитом лише кілька разів на рік. Але, скажімо відверто, це дуже жарку пору для рекламників.

 

Безумовно, в історичні часи реклама на білбордах, до якої ми звикли сьогодні, виглядала дещо інакше. Наприклад, існують письмові докази проведення політичної агітації в Стародавній Греції. Виглядають вони швидше як звіт про виконану роботу, а сам процес був усне спілкування - спеціально навчені люди щедро поливали брудом на ринках політичних конкурентів, отримуючи за це винагороду. Знайома схема? За кілька тисяч років ситуація, в глобальному розумінні, не сильно змінилася. Просто сучасна цивілізація навчилася робити це за допомогою найрізноманітніших технологій.

 

 

Різниця між політичною рекламою та агітацією

 

Політична реклама - це інформація, завдання якої проінформувати про діяльність партії, популяризувати її лідерів, анонсувати їх участь в заходах итд

Завдання політичної агітації – спонукання виборців до голосування за партію чи лідера. З моменту реєстрації кандидата або партії на вибори вся іполітична реклама, вважається агітацією та має відповідати особливостям виборчого законодавства щодо реклами

 


Повернення до списку