Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Наслідки оксамитової революції в рекламі: пік або спад

Последствия бархатной революции в рекламе: пик или спад 09.12.2020

Споживачеві сьогодні не легко. Кожну хвилину на нього, як снігова лавина, навалюється величезний «ком» інформації, левова частка якої припадає на рекламу. Інстинктивно захищаючись, людина вибудовує стіну між своєю свідомістю і лютими інформаційними атаками. Як слідства цього протистояння – неможливість вибирати між хорошим, кращим і навіть посереднім. Результат – зниження ефективності при виборі звичних рекламних інструментів.

 

Однак це не означає, що варто відмовлятися від усього, що створювалося рекламними інститутами всі ці роки. Фахівці відзначають, що зовнішня реклама на білбордах, сітілайтах та інших аутдор-носіях як і раніше відпрацьовує вкладені кошти. Питання лише в грамотному використанні цього потужного рекламного «зброї».  https://www.2s-outdoor.com.ua/blog/359068/

 

Як зазначає фахівець з реклами Сержіо Зимен, автор книги «Оксамитова революція в рекламі», зовнішня реклама добре працює в тому випадку, якщо орієнтована на аудиторію, що формується за географічним принципом. Сьогодні ми називаємо це таргетуванням на цільову аудиторію. Але, кажучи «людською» мовою, це означає лише кілька простих речей:

 

       рекламу товарів потрібно розміщувати безпосередньо біля торгових точок;

       реклама повинна часто попадатися на очі і бути в полі зору;

       реклама на білбордах добре підходить для того, щоб вказувати шлях до локальних торгових точок.

 

Правила для повідомлень на білбордах теж прості:

 

       текст повинен бути коротким, адже люди не стоять біля нього, вони проходять або проїжджають повз. Вважається, що у рекламника є всього кілька секунд, щоб донести своє послання до споживача.

 

       цільова аудиторія (ЦА) для зовнішньої реклами – це ті люди, що якимось чином опинилися біля оголошення. Вони можуть ходити цією дорогою щодня або опинитися на цій локації випадково. Завдання реклами – зробити цих людей вашої ЦА.

 

Сержіо Зимен вивів формулу, згідно з якою зовнішня реклама як і раніше підходить не всім. Він пише, що реклама на білбордах ідеальна:

 

       для підприємств швидкого харчування і реклами товарів, що купуються між іншими справами;

       для локальних компаній;

       для посилення ефекту телевізійної реклами;

       для магазинів одягу;

       для магазинів, що продають корма для тварин або для продуктів, які люди купують, коли їх запаси добігають кінця;

       товарів тривалого користування, таких як автомобілі, велика побутова техніка;

       для будь-якої техніки або для всього, що вимагає докладних пояснень.

 

Сьогодні до списку Зімена можна додати рекламу споруджуваних ЖК і рекламу послуг, пропонованих в конкретної локації. Важливим залишається наступне – без рекламної кампанії розвиток бізнесу неможливий. Піки і спади в цій сфері означають лише те, що рекламники постійно шукають нові алгоритми взаємин з виробниками, знаходять нові форми і постійно експериментують з вмістом. Як результат – поява нових, вражаючих своїм креативом, візуальних впливів. Все це робить наш світ кращим і яскравішим!

 

 


Повернення до списку