Ну дуже смачна реклама!

Побачили варенички або суши на борді та захотіли скуштувати їх? Що ж, це означає що зовнішня реклама працює!
Рекламна агенція «Two Steps Outdoor» має майже десятирічний досвід розміщення зовнішньої реклами на бордах, білбордах, лед-екранах, сітілайтах, скролах та інших конструкціях. І все одне наша команда постійно нагадує – окрім локації дуже важливим є зміст реклами. Чому один постер викликає позитивні емоції, а інший, розташований навіть в кращому місці, залишається невидимкою?
Ось тут ми розглядали проблеми, з якими стикається замовник при розміщенні та пояснювали,
чому щось йде не так. Нагадаємо ще раз, яка реклама «смачна» та працює:
- лаконічна, з мінімумом інформації. Здивовані? Але це дійсно так. Ми дуже часто стикаємось з замовниками, які хочуть в макет втиснути максимум своєї корисної, на їх погляд, інформації. В результаті маємо візуальне перенавантаження макету і потенційний клієнт уходить ні з чим, бо не зміг зафіксувати важливу для себе інформацію.
- реклама, де є тільки продукт/послуга, контактні дані, перевага в вартості або ціна – це все що потрібно. Все інше зможете розповісти при звернені до вас.
- та реклама, в якій макет зроблений по правилах візуального сприйняття контенту