На вулицях мегаполісів з'явилися нові рекламоносії - відеоборди, так само називають цифрові панелі, екрани. Наприклад, в Києві їх вже важко не помітити. Відеокрани прийшли на зміну олдскульним білбордам, сітілайтам і навіть скролам. Екрани є всіляких розмірів. Найпоширеніші - сіті формат 1,2 * 1,8, скрол формат 3,14 * 2,32, білборд формат 6 * 3, Мегаборд формат 4 * 8 і 4*12 м. Так само широке поширення набувають медіафасади, які замінюють брендмауери і мають розміри до 200м2, погодьтеся, така реклама не залишиться без уваги. Відеоекрани підходять для розміщення статичних картинок і динамічних роликів. В середньому експонування одного ролика триває 10 секунд, блоки від 1 до 5 хвилин.
Давайте розглянемо в чому переваги нового outdoor інвентарю
- Відеоекрани встановлюються в рейтингових місцях з високими медіапоказниками.
- Новий, не стандартний формат привертає увагу споживача.
- Злиття міського та медіапростору. Ці носії коштують на кордоні між стандартній міській рекламою, яка оточує на вулиці і діджіталом, який оточує в інтернет мережі і через ТБ
- Рекламні відеоекрани вбирають в себе переваги стандартних білбордів, такі як видовищність, фізична присутність і виразні засоби відео
- Високі технічні можливості. Передача кольорів через сучасні діодні екрани вище і яскравіше, в порівнянні з поліграфією.
- Зовнішня реклама не порушує особистого простору людей, які не вторгається в нього, а супроводжує, при цьому демонструючи не просто статичну картинку, а цілу історію.
- Завдяки розгалуженій мережі рекламоносіїв є можливість навігації і точкового охоплення ЦА
- Перевага перед стандартними рекламоносителями - відсутність печатки. А це і оперативний запуск, і зміна сюжету рекламної компанії без додаткових витрат, відсутність обривів постера незалежно від погодних умов.
Аргументів за те, щоб спробувати розміщення реклами на відеобордах досить. А ми будемо раді заявками, з задоволенням розмістимо вашу рекламу в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові та інших містах України!