Украина против дискриминации: наружная реклама без сексизма

Нагадаємо, що ще у 2020 року Верховна Рада України зареєструвала проект закону №3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі». Тобто цей законопроект безпосередньо стосується візуального контенту, що натякає або прямо вказує на гендерні відмінності чи дискримінацію, пов'язану із цим питанням. Депутати закликали звернути увагу на такі поняття, як «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі». І ось 3 березня 2021 року Верховна Рада прийняла за основу в першому читанні законопроект №3427.

 

Вже у вересні 2021 року 307 народних депутатів підтримали під час голосування законопроект №3427 у другому читанні. А це означає, що до фінального рішення лишився один крок. І тоді правила зовнішньої реклами дещо зміняться.

 

Чи варто хвилюватися виробникам реклами та замовникам? Можливо, все не таке страшно, як здається. Безумовно, любителям «перчинок» доведеться шукати нові способи привернути увагу до свого контенту, але давайте зізнаємося – напівоголеними тілами чи вульгарними жартами вже не здивувати споживача. Навпаки, ці недоречні жарти чи напівголі дівчата в рекламі, наприклад, СТО чи будівельної техніки порядком набридли.

 

Що планується врегулювати завдяки новому законопроекту, у майбутньому – закону, на ринку зовнішньої реклами? Насамперед, будуть роз'яснені терміни. Тепер до поняття «дискримінаційна реклама» входитиме реклама, що містить:

 

• підкреслену перевагу однієї статі над іншою;

• стереотипні ролі для чоловіків та жінок;

• будь-яке насильство, в тому числі за ознакою статі;

• людське тіло, як сексуальний об'єкт.

 

Рекламне агентство Two Steps Outdoor пропонує якісні послуги на ринку реклами. Наші фахівці проконсультують з усіх питань розміщення реклами на білбордах та інших зовнішніх носіях, підберуть відповідні площини та допоможуть провести ефективну рекламну кампанію.


Повернення до списку