Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.

Что такое медиаметрика в наружной рекламе, как ее используют и считают. 11.04.2023

Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.

OTS (Opportunity To See, англ. – можливість побачити) – це кількість контактів з рекламною поверхнею. Визначається в тисячах, для розрахунку використовують данні трафіку і понижуючі фактори. До останніх відноситься:.

·        Можливість огляду ( дерева, стовпи, знаки, будівля, які можуть заважати)

·        Кут огляду ( з якого ракурсу видно площину)

·        Якість конструкції ( висота, тип, естетичність інвентарю)

·        Якість і час огляду ( відстань від світлофора, час можливого контакту, щільність трафіку)

·        Кластер (кількість рекламних площин поблизу, чим їх менше, тим краще)

GRP(Gross Rating Point Daily, англ. – пункти рейтингу за день) – це відсоток базової аудиторії міста, яка могла побачити рекламну конструкцію за день. Вираховується OTS/ населення міста 18+*100. Визначається у відсотках.

Для прикладу у білборда в Києві OTS становить 20, а GRP 0,67, це значить, що за добу його побачить 20 тис. людей і це буде 0,67% населення міста 18+. Якщо у борда у Вінниці OTS 20, GRP 11, то це значить, що його побачить 20 тис. людей і це буде 11% населення міста 18+. При однаковому OTS, GRP - чим більше мешканців міста, тим він менший.

 

Для масових рекламних кампаній використовується також показник сумарного GRP. Це сума рейтингу всіх площин. Тобто треба скласти між собою GRP всіх рекламних щитів, які ви орендуєте. Чим він вище, тим вище охоплення міста вашою рекламою. В залежності від етапу та цілей рекламної кампанії цей показник може відрізнятись. В середньому це має бути 70-80 GRP, для базової присутності.

 

Тепер ми можемо розібратись, скільки ж площин нам потрібно, щоб досягти цього рівня покриття реклами. Це залежить від:

·        Кількості населення

·        Особливості містобудування

·        Загальної кількості (щільності) рекламоносіїв

Як було вказано вище, чим більше населення міста, тим нижче GRP площини, тобто для охоплення орендувати рекламних площин потрібно більше. Орієнтовна кількість білбордів(скролів, сітілайтів екранів разом) для різних міст:

Київ – 110

Харків – 70

Дніпро – 50

Одеса - 50

Запоріжжя – 40

Львів - 40

Хмельницький – 20

Вінниця – 20

Чернівці – 15

 

Якщо вам потрібно замовити якісну рекламну кампанію, менеджери Two Steps Outdoor завжди готові обрати кращі площини, розрахувати оптимальну кількість, яка буде враховувати бюджет, супроводжувати розміщення зовнішньої реклами на всіх етапах.



Повернення до списку