Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Корисна інформація


Новости та події
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя. Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
Розміщення соціальної реклами
Наша компанія долучилась до соціальної ініціативи- вшаннування пам'яті героїв з Донеччини і Луганщини.
24.08.2022
Реклама на білбордах - нові правила та нові можливості
По всій території України діє воєнний стан. Нові правила стосуються всіх сфер життя нашої країни. Реклама на білбордах – не виняток. Оренда бордів і розміщення на них реклами, і навіть усе, що стосується зовнішньої реклами загалом, – тут правила дещо змінилися. Про що йде мова?
26.04.2022
 РЕКЛАМА НА БІЛБОРДАХ. ЦІНА

   Скільки буде коштувати розмістити рекламу на білбордах? - питання, яке задає кожен потенційний клієнт. Але як не дивно, однозначної відповіді на нього немає. Ціна на білборди, сітілайти, скроли таінші носії залежить від різних фактрів.
  Щоб розрахувати рекламний бюджет і зробити розміщення максимально вигідним, їх потрібно враховувати.
 · Географічний
Звичайно, що ціна на білборд на центральній вулиці буде вище, ніж на периферії. Будь-яке місто можна умовно розділити на три цінові зони. Перша - це центр, головні транспортні розв'язки і рейтингові локації (найчастіше це найбільші ТРЦ, місця бізнесактивності). Друга - транспортні магістралі, основні вулиці і проспекти, місця біля ринків, магазинів тощо. Третя - спальні райони, траси, промзони. Вибір носіїв буде залежати від рекламованого продукту, цілей рекламної кампанії і цільової аудиторії бренду.
· Якісний
Тут мова йде про видимість борда, сторони площини і власне якості рекламної конструкції. Адже вона може перебувати в гарному місці, але видимість буде обмежена гілками дерев, архітектурними особливостями міського середовища тощо. У більшості білбордів є сторона «А» і «Б» ( "А" праворуч від водія, "Б" ліворуч). Прийнято вважати, що «А» сторону краще видно і тому вона коштує дорожче, «Б» ж може стояти через розподільник або бути розрахованою лише на пішохідний трафік. Але існують і винятки, коли «Б» сторона виглядає гарніше. Якість конструкції теж впливає на ціну. Нова висока «консоль» явно виграє в порівнянні зі старим рекламним щитом «звареним з кутка». Так само в останні роки на наших вулицях з'являється багато динамічних рекламних площин: призматронів, скролів, сітіскролів, відеобордів розрахованих на кількість від трьох до шести сюжетів, що теж впливає на кількість контактів зі споживачем і відповідно вартість розміщення.
· Часовий
 Ціна буде залежати від того, на який період замовляєте зовнішню рекламу. При тривалому розміщенні (від 3-х місяців і довше) можна розраховувати на додаткову знижку.
· Кількісний
Якщо орендуєте багато рекламних площин (від 10 штук), будуть діяти спеціальні цінові умови. Тому вигідніше брати всю програму у одного або декількох агентств і отримати оптові ціни, ніж розпорошуватися на безліч підрядників, ускладнюючи взаємодію і не виграючи у вартості.
 · Сезонний
У нас теж є високий сезон. Як і в більшості бізнесів він випадає на період березень-червень і вересень-грудень. Січень-лютий і середина літа в ціні традиційно «просідає». Але не скрізь, наприклад, в курортних приморських містах влітку застосовується сезонний коефіцієнт, і відповідно взимку ціна за розміщення поблизу гірськолижних курортів теж зростає.
· Період звернення, набору адресної програми
Бувають акції і «стокові продажі». Якщо ви звертаєтесь в останніх числах попереднього або в перших числах місяця в якому плануєте розміщення, то можна заощадити бюджет. На непродані «залишкові» площини знижки від 20 до 60%, особливо в мегаполісах. Правда цей варіант підходить тільки в тому випадку, якщо немає безпосередньої прив'язки до локації, адже тоді може бути, що потрібні борди будуть вже продані. Ну і звичайно ж, рейтингові конструкції часто до цього часу вже заброньовано. Цей метод підходить при розміщенні соціальних або охватних програм, які не потребують адресних прив'язок.
· Сюжет
Розміщення політичної зовнішньої реклами обійдеться дорожче, ніж комерційної. Залежно від міста і регіону вартість на «політики» може бути вище на суму від 30 до 300%.
  Ну ось, більшість чинників перераховані, тепер ви бачите, для того, щоб наші менеджери дали коректну відповідь на питання про ціну розміщення їм буде потрібно задати зустрічні питання. Але щоб вас зорієнтувати в таблиці нижче наведена орієнтовна «вилка цін» по носіям і містам.

ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ ДІЮТЬ ЗНИЖКИ ВІД 30 ДО 60%

Диапозон цін по містам  (грн без ПДВ)*
Тип конструкції Київ Дніпро Харків Одеса Львів Вінниця Автошляхи та райцентри
Білборд/Призматрон 6х3 7000-25000 7000-12000 4500-10000 4500-12000 8000-15000 5000-8000 3000-6000
Скролл 6000-20000 7000-10000 6000-8000 6000-10000 6000-10000 4500-7000 5000-6000
Сітілайт 4000-15000 3000-5000 2500-5000 3500-8000 3000-7000 3000-4000 2000-3000


Повернення до списку

Читайте в нашому блозі
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.

Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.

 

Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.

Реклама всупереч темряві.
Білборди – один з найдавніших видів реклами. Таблички з надписами та малюнками, які вказували на місцезнаходження, використовували ще в стародавні часи. Приклади пращурів сучасних рекламних щитів згадуються у казках та билинах ( ну як там, коли на камені напрямки написані – стародавня навігація). Весь цей історичний досвід натякає на те, що реклама на білбордах універсальна і працювала задовго до появи благ цивілізації.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя
В такі важкі для країни та кожного з нас часи, може здаватись, що реклама не на часі, з етичних або ж економічних міркувань. Але реклама потрібна та працює, чому же зараз самий час для розміщення.