Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Реклама всупереч темряві.

Реклама вопреки тьме. 01.11.2022

Білборди – один з найдавніших видів реклами. Таблички з надписами та малюнками, які вказували на місцезнаходження, використовували ще в стародавні часи. Приклади пращурів сучасних рекламних щитів згадуються у казках та билинах ( ну як там, коли на камені напрямки написані – стародавня навігація). Весь цей історичний досвід натякає на те, що реклама на білбордах універсальна і працювала задовго до появи благ цивілізації.

Зараз, коли війна та руйнування інфраструктури диктує нові умови життя, реклама на білбордах актуальна як ніколи. Це приклад «аналогової реклами», їй не потрібна електроенергія, вона працює попри відключення інтернету та телебачення. Нові динамічні конструкції, а особливо відеоекрани зараз, звичайно, не на часі. Але призматрони працюють за наявності акамуляторів, а скроли можуть експонувати по одному сюжету, статичні ж бігборди виконують свої функції майже в звичайному режимі. Нажаль, така перевага білбордів як цілодобова робота не всюди можлива із-за відсутності зовнішнього освітлення, але ж їх як і раніше не можливо відключити, або заблокувати, а завдяки масштабності важко не помітити. Реклама на білбордах як і раніше викликає довіру у споживача, може бути адресно розміщена, виконувати функції навігації та залучення певної цільової аудиторії.

Реклама на білбордах доречна та важлива для локального бізнесу, який попри все продовжує працювати, надавати послуги, продавати. Нові відкриття, цінові пропозиції, набір працівників, завезення начасних товарів – невеликий перелік того, що потребує рекламної підтримки

Як казав дослідник медіа М. Маклуен «Вся реклама – це гарні новини», а вони нам зараз вкрай потрібні. Тому менеджери Two Steps outdoor чекають ваших замовлень.


Повернення до списку