Корисна інформація


Новости та події
Досвід успішних рекламних компаній в кризовий час
Бренд-комунікації після пандемії зажадають істотного адаптації під нові умови. І ми бачимо це вже зараз, коли карантин все ще дає про себе знати. Реклама на білбордах, як один із засобів подібної комунікації, змінює контент і досвід компаній, що вже встигли перейти на нові рейки, може виявитися корисним усім нам.


15.06.2020
Зовнішня VS інтернет реклама
Здавалося б, навіщо розміщення реклами на білбордах, коли все давно «в інтернеті». Чому одна з найдавніших рекламних галузей досі жива і розвивається, коли їй давно віщували захід з появою радіо, телебачення, а потім і інтернету. Чи потрібно виходити на зовнішню рекламу в період карантину і яку аудиторію зможете там знайти
 
21.04.2020
Мова зовнішньої реклами: зміни
Нагадуємо, що з 16.01.2020 року вступають в силу нові положення закону про мову. Тепер єдиною мовою реклами може бути тільки державна мова - українська. 
16.01.2020
Реклама на білбордах - ціна
Скільки буде коштувати розмістити рекламу на білбордах? - питання, яке задає кожен потенційний клієнт. Але як не дивно, однозначної відповіді на нього немає. Ціна на білборди, сітілайти, Скрол і інші носії залежить від різних фактров.
  Щоб розрахувати рекламний бюджет і зробити розміщення максимально вигідним, їх потрібно враховувати.
 
Читати далі
Закон України "Про рекламу"
Ці вимоги є обов'язковими до виконання при розміщенні зовнішньої реклами у всіх містах України. Вимоги до поширення реклами встановлюються Законом України «Про рекламу» від 03.07.1996 р № 270/96-ВР (далі - Закон «Про рекламу»). З повним текстом закону можна ознайомитися на офіційному сайті Верховної Ради України за посиланням Основними принципами реклами є: законність, точність, і достовірність.   Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.   Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.   Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не наносити їм шкоди.
Читати далі
Поширені запитання
        
  • Як відбувається процес замовлення рекламі теперь?
  •         
  • Терміни поклейки
  •         
  • Що входить в ціну?
  •         
  • Відмова від заброньованих площин
  •         
  • Пролонгація розміщення
  •    
Читати далі
Читайте в нашому блозі
Реклама на білбордах під час кризи
Люди будуть рекламувати свої товари завжди - і в хороші часи і в погані. В хороші вони хочуть рекламувати; в важкі вони повинні рекламувати. Брюс Бартон Коли в наші двері стукає криза, коливання економіки або політична нестабільність, реклама - це перше від чого прагне відмовитися бізнес. Це зрозумілі і обгрунтовані бажання, витрати потрібно скорочувати, щоб залишитися на плаву, а реклама, це те, що не дає миттєву віддачу. У статті поговоримо про те, чи потрібно в цій ситуації відмовлятися від розміщення реклами на білбордах, сітілайтах тощо
«Two Steps Outdoor» - два кроки до правильного вибору білбордів
Продажі - тонка сфера, в якій існують свої закони і правила. Тут немає місця такому фактору, як везіння. Якщо робити все правильно і за законами цього жанру, успіх гарантований. Один з верхніх пунктів правил «як правильно продавати» - правильно рекламувати. На сьогоднішній день, коли продажі в основному перебралися в цифрову всесвіт, парадигма зовнішньої реклами, як не дивно, залишається незмінною. Тому що навіть якщо відключити електрику, вимкнути комп і всі свої гаджети, візуальні канали сприйняття залишаються чутливими до прийняття тієї інформації, що нас оточує. Більш того, грунтуючись на даних досліджень, проведених компанією Cuebiq, саме зовнішня реклама сьогодні актуальна як ніколи. Ця аналітична компанія зважилася оцінити ступінь сприйняття потенційними покупцями різних видів рекламного впливу. Дослідження отримало назву «Footfall Attribution Benchmarks» і головний її висновок такий: зовнішня реклама на 80-120 відсотків збільшує онлайн продажу. А це означає, що без перевіреного десятиліттями і надійного білборда не обійтися.

Новий закон - старі правила
В Україні набув чинності закон про державну мову. Всі суперечки щодо переводити комерційні сайти і рекламу на українську мову чи ні закінчилися. А якщо конкретно, то з 16 липня 2022 року будь-який бізнес в інтернеті зобов'язаний українізуватися - сайти і сторінки в соцмережах, що носять комерційний характер, потрібно перекладати українською мовою. Це не означає, що російський контент перестане існувати. Йдеться про те, що крім російськомовної версії у комерційних сайтів і сторінок в мережах повинна бути офіційна українська версія.