Корисна інформація


Новости та події
Досвід успішних рекламних компаній в кризовий час
Бренд-комунікації після пандемії зажадають істотного адаптації під нові умови. І ми бачимо це вже зараз, коли карантин все ще дає про себе знати. Реклама на білбордах, як один із засобів подібної комунікації, змінює контент і досвід компаній, що вже встигли перейти на нові рейки, може виявитися корисним усім нам.


15.06.2020
Зовнішня VS інтернет реклама
Здавалося б, навіщо розміщення реклами на білбордах, коли все давно «в інтернеті». Чому одна з найдавніших рекламних галузей досі жива і розвивається, коли їй давно віщували захід з появою радіо, телебачення, а потім і інтернету. Чи потрібно виходити на зовнішню рекламу в період карантину і яку аудиторію зможете там знайти
 
21.04.2020
Мова зовнішньої реклами: зміни
Нагадуємо, що з 16.01.2020 року вступають в силу нові положення закону про мову. Тепер єдиною мовою реклами може бути тільки державна мова - українська. 
16.01.2020
Реклама на білбордах - ціна
Скільки буде коштувати розмістити рекламу на білбордах? - питання, яке задає кожен потенційний клієнт. Але як не дивно, однозначної відповіді на нього немає. Ціна на білборди, сітілайти, Скрол і інші носії залежить від різних фактров.
  Щоб розрахувати рекламний бюджет і зробити розміщення максимально вигідним, їх потрібно враховувати.
 
Читати далі
Закон України "Про рекламу"
Ці вимоги є обов'язковими до виконання при розміщенні зовнішньої реклами у всіх містах України. Вимоги до поширення реклами встановлюються Законом України «Про рекламу» від 03.07.1996 р № 270/96-ВР (далі - Закон «Про рекламу»). З повним текстом закону можна ознайомитися на офіційному сайті Верховної Ради України за посиланням Основними принципами реклами є: законність, точність, і достовірність.   Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.   Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.   Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не наносити їм шкоди. Мова реклами - тільки українська. Якщо в рекламі присутні логотипи на іноземних мовах, їх розміщення можливо тільки при наявності реєстрації ТМ в Україні
Читати далі
Поширені запитання
        
  • Як відбувається процес замовлення рекламі теперь?
  •         
  • Терміни поклейки
  •         
  • Що входить в ціну?
  •         
  • Відмова від заброньованих площин
  •         
  • Пролонгація розміщення
  •    
Читати далі
Читайте в нашому блозі
Наслідки оксамитової революції в рекламі: пік або спад

Споживачеві сьогодні не легко. Кожну хвилину на нього, як снігова лавина, навалюється величезний «ком» інформації, левова частка якої припадає на рекламу. Інстинктивно захищаючись, людина вибудовує стіну між своєю свідомістю і лютими інформаційними атаками. Як слідства цього протистояння – неможливість вибирати між хорошим, кращим і навіть посереднім. Результат – зниження ефективності при виборі звичних рекламних інструментів.

 

Передвиборча кампанія 2020: факапи і прориви
Передвиборча політична кампанія 2020 року побила всі рекорди за абсурдністю та запам`ятається відвертими факапами і, між тим, цікавими рішеннями. Основним «полем бою» за душі виборців як і раніше залишається зовнішня реклама, так що саме про неї варто поговорити окремо.
Природна візуальна реклама - вірний шлях
Зовнішня реклама повинна привертати увагу, чи не так? Вона має бути інформативною, що запам'ятовується і концентрувати на собі увагу. Але як бути з таким явищем, як «банерна сліпота», викликана надлишком інформації від всієї цієї «яскравості»?