Підберіть рекламні носії за 5 простих кроків
  • Тип конструкції
  • Формат
  • Область
  • Город
  • Район

Зовнішня реклама в Україні

Зовнішня реклама в Україні є одним з основних і найбільш затребуваних засобів масової інформації. Не дарма, на протязі багатьох років, розміщення зовнішньої реклами на щитах ("бордах") займає почесне друге місце в рейтингу численних дослідницьких агентств по затребуваності і ефективності серед інших каналів комунікацій. Поняття «зовнішньої реклами» досить ємне і збірне.

Реклама на білбордах, реклама на сітілайтах, розміщення реклами на зупинках, відеоекранах, реклама на брендмобілях (автобордах), маштабна нестандартна реклама на брендмауерах і багато іншого – все це є основні компоненти рекламної кампанії з використанням комунікацій зовнішньої реклами, об'єднані одним загальним принципом подачі рекламного матеріалу. Іншими словами, все те, що потрапить в поле зору людини поза домом і громадських приміщень (т. зв. «out-of-home») і називається зовнішньою рекламою.

Всеукраїнське баїнговоє агентство "Two Steps Outdoor" - це рекламне агентство зовнішньої реклами, що надає послуги з підбору будь-яких рекламних поверхонь на території України і подальшого розміщення на них рекламних сюжетів замовника. Регіон розміщення зовнішньої реклами будь-якої, починаючи від СМТ, закінчуючи обласними центрами: КиївХарківДніпро, ОдесаІвано-ФранківськЛьвівЗапоріжжя, Миколаїв, Полтава, Чернівці, Суми, Ужгород, Черкаси, Кропивницький, Тернопіль, ЛуцькЖитомир, Кривий Ріг, Рівне, Вінниця, Чернігів, Херсон, Закарпаття.

Ми надаємо послуги, як великим національним корпораціям в масштабах країни, так і представникам середнього і малого бізнесу в регіональних вибіркових локаціях, у тому числі навіть такі запити, як привітання на білборді або визнання в любові.

Сьогодні важко уявити собі рекламну кампанію по запуску нового продукту або послуги, іміджеву рекламну кампанію, акційну або соціальну, яка не включає в себе статті витрат на розробку і розміщення зовнішньої реклами. Даний спосіб комунікацій вже прийнято вважати традиційним, тому йому відведено законне місце в маркетинг-плані підприємства. Вартість на такого роду рекламу може варіюватися в широкому діапазоні, в залежності від періоду, терміну експонування, розташування конструкції і т.д., саме тому дуже важливо отримувати найбільш актуальну інформацію від співробітників агентства.

Спробуйте довірити розробку, підбір і розміщення зовнішньої реклами фахівцям агентства «Two Steps Outdoor» і, ми віримо, що результат не змусить себе довго чекати, а успішне партнерство буде запорукою довгострокових і плідних відносин, в основі яких - професіоналізм і надійність.

Останнє в блозі
«Two Steps Outdoor» - два шага к правильному выбору билбордов
Понеділок. Січ 27th 2020
«Two Steps Outdoor» - два кроки до правильного вибору білбордів
<div>Продажі - тонка сфера, в якій існують свої закони і правила. Тут немає місця такому фактору, як везіння. Якщо робити все правильно і за законами цього жанру, успіх гарантований. Один з верхніх пунктів правил «як правильно продавати» - правильно рекламувати. На сьогоднішній день, коли продажі в основному перебралися в цифрову всесвіт, парадигма зовнішньої реклами, як не дивно, залишається незмінною. Тому що навіть якщо відключити електрику, вимкнути комп і всі свої гаджети, візуальні канали сприйняття залишаються чутливими до прийняття тієї інформації, що нас оточує. Більш того, грунтуючись на даних досліджень, проведених компанією Cuebiq, саме зовнішня реклама сьогодні актуальна як ніколи. Ця аналітична компанія зважилася оцінити ступінь сприйняття потенційними покупцями різних видів рекламного впливу. Дослідження отримало назву «Footfall Attribution Benchmarks» і головний її висновок такий: зовнішня реклама на 80-120 відсотків збільшує онлайн продажу. А це означає, що без перевіреного десятиліттями і надійного білборда не обійтися.</div> <div> <br /> </div>
Читати далі
Новый закон – старые правила
П'ятниця. Лист 29th 2019
Новий закон - старі правила
В Україні набув чинності закон про державну мову. Всі суперечки щодо переводити комерційні сайти і рекламу на українську мову чи ні закінчилися. А якщо конкретно, то з 16 липня 2022 року будь-який бізнес в інтернеті зобов'язаний українізуватися - сайти і сторінки в соцмережах, що носять комерційний характер, потрібно перекладати українською мовою. Це не означає, що російський контент перестане існувати. Йдеться про те, що крім російськомовної версії у комерційних сайтів і сторінок в мережах повинна бути офіційна українська версія.
Читати далі
Читати весь блог
Новини та події
Мова зовнішньої реклами: зміни
Нагадуємо, що з 16.01.2020 року вступають в силу нові положення закону про мову. Тепер єдиною мовою реклами може бути тільки державна мова - українська. 
16.01.2020
Акційні білборди в Києві з економією на зовнішній рекламі до 60%
Розміщення на білбордах в Києві за низькою ціною до 60% - це реальність для клієнтів Two Steps Outdoor. Наша агенція традиційно орієнтується на потреби і можливості малого та середнього бізнесу, який потребує просування і не може дозволити собі «злив» бюджету.
25.09.2019
Осінь без політики: час заробляти
  Кампанії 2019 року з виборів президента України і Верховної Ради IX скликання залишилися позаду. На залишки бюджетів переможці дякують виборцям за довіру. Вже 1 вересня більшість площин спорожніли - завершився термін оренди білбордів політиками і партіями.
05.09.2019
Реформа зовнішньої реклами: успіх Києва і проблеми в регіонах
<pre class="tw-data-text tw-ta tw-text-small" data-placeholder="Перевод" id="tw-target-text" data-fulltext="" dir="ltr" style="unicode-bidi: isolate; background-color: rgb(255, 255, 255); border: none; padding: 0px 0.14em 0px 0px; position: relative; margin-top: 0px; margin-bottom: 0px; resize: none; font-family: inherit; overflow: hidden; width: 275px; white-space: pre-wrap; overflow-wrap: break-word; color: rgb(33, 33, 33); height: 240px; font-size: 16px !important; line-height: 24px !important;"><span tabindex="0" lang="uk">З 1 квітня по 31 грудня 2018 року в Києві в рамках реформи зовнішньої реклами оператори демонтували 3618 різних носіїв в трьох форматних зонах міста. При цьому встановлено всього 1340 нових конструкцій, пише в ЛІГА.Блоги голова Громадської спілки «Асоціація операторів зовнішньої реклами України» Оксана Поліщук.</span></pre>
29.01.2019
Всi новини