Послуги


Новости та події
Досвід успішних рекламних компаній в кризовий час
Бренд-комунікації після пандемії зажадають істотного адаптації під нові умови. І ми бачимо це вже зараз, коли карантин все ще дає про себе знати. Реклама на білбордах, як один із засобів подібної комунікації, змінює контент і досвід компаній, що вже встигли перейти на нові рейки, може виявитися корисним усім нам.


15.06.2020
Зовнішня VS інтернет реклама
Здавалося б, навіщо розміщення реклами на білбордах, коли все давно «в інтернеті». Чому одна з найдавніших рекламних галузей досі жива і розвивається, коли їй давно віщували захід з появою радіо, телебачення, а потім і інтернету. Чи потрібно виходити на зовнішню рекламу в період карантину і яку аудиторію зможете там знайти
 
21.04.2020
Мова зовнішньої реклами: зміни
Нагадуємо, що з 16.01.2020 року вступають в силу нові положення закону про мову. Тепер єдиною мовою реклами може бути тільки державна мова - українська. 
16.01.2020
usl.jpgДонесення інформації до споживача за допомогою зовнішньої реклами - ось головне завдання всеукраїнського баінгова агентства " Two Steps Outdoor ".

Своїм клієнтам ми пропонуємо найширший спектр послуг з надання рекламних площин в оренду, а саме: реклама на білбордах, реклама на сітілайтах, реклама на брендмауерах, реклама на зупинках і т.д.

Рекламні щити в Києві, Одесі, Харкові, Львові, Дніпропетровську, Запоріжжі та багатьох інших містах, як обласного, так і районного значення, можуть бути до ваших послуг з нашою допомогою.

Оренда рекламних щитів по Україні є основою діяльності агентства зовнішньої реклами " Two Steps Outdoor ". Замовити білборд, або взяти в оренду зупинний павільйон під рекламу, або ж перетворити фасад будівлі в яскравий елемент просування вашої компанії і багато іншого, - все це ви можете зробити за допомогою співробітників нашої рекламної групи.

Географія надання послуг не обмежується конкретно взятим регіоном і типом рекламного носія. Ми з однаковим успіхом гарантовано можемо підібрати і розмістити вашу рекламу практично на будь-якої конструкції на території всієї України.

Одним з основних і суттєвих переваг агентства є його багатофункціональна діяльність. Повний цикл робіт, від розробки візуальної концепції зовнішньої реклами, медіапланування і проектування нестандартних інсталяцій до повного втілення проекту в життя, ми з усією відповідальністю беремо на себе.

Ми пропонуємо свою допомогу в комплексних крупномасшатбних рекламних кампаніях, а також політичних і соціальних проектах, але при цьому не гидуючи одиничним розміщеннями і з радістю допоможемо організувати вітальну рекламу в стислі терміни, в потрібному регіоні на конкретних рекламних щитах.

Створення об'єктів зовнішньої реклами, таких як лайтбокси, вивіски, стенди, оформлення магазинів і вітрин і т.д. є невід'ємною частиною нашої діяльності. Команда кваліфікованих фахівців і обладнаний виробничий цех дозволяють нам з високим ступенем впевненості брати на себе найбільш цікаві та амбітні проекти з проектування, виробництва, монтажу та обслуговування більшості об'єктів зовнішньої реклами.

Менеджери агентства завжди готові відповісти на будь-які питання, пов'язані з рекламою і її особливостями, особливо якщо ця реклама зовнішня.

Ми будемо раді познайомитися з вами ближче і розповісти детальніше про себе за чашкою чаю!
Читайте в нашому блозі
Наслідки оксамитової революції в рекламі: пік або спад

Споживачеві сьогодні не легко. Кожну хвилину на нього, як снігова лавина, навалюється величезний «ком» інформації, левова частка якої припадає на рекламу. Інстинктивно захищаючись, людина вибудовує стіну між своєю свідомістю і лютими інформаційними атаками. Як слідства цього протистояння – неможливість вибирати між хорошим, кращим і навіть посереднім. Результат – зниження ефективності при виборі звичних рекламних інструментів.

 

Передвиборча кампанія 2020: факапи і прориви
Передвиборча політична кампанія 2020 року побила всі рекорди за абсурдністю та запам`ятається відвертими факапами і, між тим, цікавими рішеннями. Основним «полем бою» за душі виборців як і раніше залишається зовнішня реклама, так що саме про неї варто поговорити окремо.
Природна візуальна реклама - вірний шлях
Зовнішня реклама повинна привертати увагу, чи не так? Вона має бути інформативною, що запам'ятовується і концентрувати на собі увагу. Але як бути з таким явищем, як «банерна сліпота», викликана надлишком інформації від всієї цієї «яскравості»?