Послуги


Новости та події
Досвід успішних рекламних компаній в кризовий час
Бренд-комунікації після пандемії зажадають істотного адаптації під нові умови. І ми бачимо це вже зараз, коли карантин все ще дає про себе знати. Реклама на білбордах, як один із засобів подібної комунікації, змінює контент і досвід компаній, що вже встигли перейти на нові рейки, може виявитися корисним усім нам.


15.06.2020
Зовнішня VS інтернет реклама
Здавалося б, навіщо розміщення реклами на білбордах, коли все давно «в інтернеті». Чому одна з найдавніших рекламних галузей досі жива і розвивається, коли їй давно віщували захід з появою радіо, телебачення, а потім і інтернету. Чи потрібно виходити на зовнішню рекламу в період карантину і яку аудиторію зможете там знайти
 
21.04.2020
Мова зовнішньої реклами: зміни
Нагадуємо, що з 16.01.2020 року вступають в силу нові положення закону про мову. Тепер єдиною мовою реклами може бути тільки державна мова - українська. 
16.01.2020
usl.jpgДонесення інформації до споживача за допомогою зовнішньої реклами - ось головне завдання всеукраїнського баінгова агентства " Two Steps Outdoor ".

Своїм клієнтам ми пропонуємо найширший спектр послуг з надання рекламних площин в оренду, а саме: реклама на білбордах, реклама на сітілайтах, реклама на брендмауерах, реклама на зупинках і т.д.

Рекламні щити в Києві, Одесі, Харкові, Львові, Дніпропетровську, Запоріжжі та багатьох інших містах, як обласного, так і районного значення, можуть бути до ваших послуг з нашою допомогою.

Оренда рекламних щитів по Україні є основою діяльності агентства зовнішньої реклами " Two Steps Outdoor ". Замовити білборд, або взяти в оренду зупинний павільйон під рекламу, або ж перетворити фасад будівлі в яскравий елемент просування вашої компанії і багато іншого, - все це ви можете зробити за допомогою співробітників нашої рекламної групи.

Географія надання послуг не обмежується конкретно взятим регіоном і типом рекламного носія. Ми з однаковим успіхом гарантовано можемо підібрати і розмістити вашу рекламу практично на будь-якої конструкції на території всієї України.

Одним з основних і суттєвих переваг агентства є його багатофункціональна діяльність. Повний цикл робіт, від розробки візуальної концепції зовнішньої реклами, медіапланування і проектування нестандартних інсталяцій до повного втілення проекту в життя, ми з усією відповідальністю беремо на себе.

Ми пропонуємо свою допомогу в комплексних крупномасшатбних рекламних кампаніях, а також політичних і соціальних проектах, але при цьому не гидуючи одиничним розміщеннями і з радістю допоможемо організувати вітальну рекламу в стислі терміни, в потрібному регіоні на конкретних рекламних щитах.

Створення об'єктів зовнішньої реклами, таких як лайтбокси, вивіски, стенди, оформлення магазинів і вітрин і т.д. є невід'ємною частиною нашої діяльності. Команда кваліфікованих фахівців і обладнаний виробничий цех дозволяють нам з високим ступенем впевненості брати на себе найбільш цікаві та амбітні проекти з проектування, виробництва, монтажу та обслуговування більшості об'єктів зовнішньої реклами.

Менеджери агентства завжди готові відповісти на будь-які питання, пов'язані з рекламою і її особливостями, особливо якщо ця реклама зовнішня.

Ми будемо раді познайомитися з вами ближче і розповісти детальніше про себе за чашкою чаю!
Читайте в нашому блозі
Реклама на білбордах під час кризи
Люди будуть рекламувати свої товари завжди - і в хороші часи і в погані. В хороші вони хочуть рекламувати; в важкі вони повинні рекламувати. Брюс Бартон Коли в наші двері стукає криза, коливання економіки або політична нестабільність, реклама - це перше від чого прагне відмовитися бізнес. Це зрозумілі і обгрунтовані бажання, витрати потрібно скорочувати, щоб залишитися на плаву, а реклама, це те, що не дає миттєву віддачу. У статті поговоримо про те, чи потрібно в цій ситуації відмовлятися від розміщення реклами на білбордах, сітілайтах тощо
«Two Steps Outdoor» - два кроки до правильного вибору білбордів
Продажі - тонка сфера, в якій існують свої закони і правила. Тут немає місця такому фактору, як везіння. Якщо робити все правильно і за законами цього жанру, успіх гарантований. Один з верхніх пунктів правил «як правильно продавати» - правильно рекламувати. На сьогоднішній день, коли продажі в основному перебралися в цифрову всесвіт, парадигма зовнішньої реклами, як не дивно, залишається незмінною. Тому що навіть якщо відключити електрику, вимкнути комп і всі свої гаджети, візуальні канали сприйняття залишаються чутливими до прийняття тієї інформації, що нас оточує. Більш того, грунтуючись на даних досліджень, проведених компанією Cuebiq, саме зовнішня реклама сьогодні актуальна як ніколи. Ця аналітична компанія зважилася оцінити ступінь сприйняття потенційними покупцями різних видів рекламного впливу. Дослідження отримало назву «Footfall Attribution Benchmarks» і головний її висновок такий: зовнішня реклама на 80-120 відсотків збільшує онлайн продажу. А це означає, що без перевіреного десятиліттями і надійного білборда не обійтися.

Новий закон - старі правила
В Україні набув чинності закон про державну мову. Всі суперечки щодо переводити комерційні сайти і рекламу на українську мову чи ні закінчилися. А якщо конкретно, то з 16 липня 2022 року будь-який бізнес в інтернеті зобов'язаний українізуватися - сайти і сторінки в соцмережах, що носять комерційний характер, потрібно перекладати українською мовою. Це не означає, що російський контент перестане існувати. Йдеться про те, що крім російськомовної версії у комерційних сайтів і сторінок в мережах повинна бути офіційна українська версія.