Про компанiю

Наші переваги:
  • Велика база рекламних площин
    Ми маємо в своєму розпорядженні базою рекламних площин по всій території України з більш ніж 90 000 конструкцій.
  • Оперативне реагування
    У найкоротші терміни ми виконуємо добірку площин відповідно до вимог і побажань замовника! Це ж стосується і надання фотозвітів.
  • Неупередженість
    Ми маємо в своєму розпорядженні базою абсолютної більшості площин, тому продаж здійснюється за принципом вирішення завдань клієнта, а не продажу з позиції "що зручніше нам".
  • Адекватні ціни та знижки
    За рахунок партнерської програми, що дозволяє нам отримувати хороші знижки від власників на площині, ми пропонуємо конструкції за ринковими цінами, не завищуючи її реальної вартості. Знижки для клієнтів передбачені і розглядаються індивідуально.
  • Простий документообіг і контроль
    Працюючи з одним агентством ви позбавляєте себе від необхідності вести гори документації з кожним підрядником окремо, спілкуватися з різними менеджерами і контролювати процес виконання зобов'язань кожного з них. У нас ви отримуєте одного, закріпленого за вами менеджера, який бере на себе всі зобов'язання по організації процесу під ключ.
  • Повний цикл робіт
    Ми здійснюємо весь спектр робіт, починаючи від розробки концепції рекламного макету, закінчуючи наданням фотозвіту і аналізом результатів.
Всеукраїнське баїнговоє агентство "Two Steps Outdoor" є національним сейлз-хаузом площ для зовнішньої реклами будь-яких типів і форматів.

Свою діяльність компанія здійснює на території всієї України, оперуючи базою рекламних площин, що складається з більше 90 000 конструкцій.

Ми маємо в своєму розпорядженні інформацію про місцезнаходження, тип, ціну і терміни зайнятості будь-яких рекламних поверхонь: білбордів, сітілайтів, брендмауерах, тролах, призматронах, Скролл, пілларсах і т.д.

Наша місія - створення найбільш якісного і повноцінного сервісу по підбору і розміщенню реклами на зовнішніх носіях але території всієї країни в найкоротші терміни, з повним процесом організації, починаючи від розробки макета і закінчуючи аналізом проведених рекламних кампаній.

Всі запити обробляються менеджерами компанії, як в онлайн режимі, так і в телефонному, з урахуванням всіх необхідних вимог і побажань замовника на підставі цілей рекламної кампанії, а саме: підбір вільних площин на вказаний період, підбір залежно від цінової категорії, підбір за географічними орієнтирам (біля метро, ​​аеропортів, супермаркетів, на перехрестях, бізнес центрах і т.д.), підбір за типами і форматам конструкцій і т.д.

Рекламная группа "Two Steps" осуществляет свою деятельность с 2005 г. и за период своей деятельности успела выстроить партнерские отношения со многими операторами наружной рекламы, что дает нам возможность получать специальные условия на закупку рекламных площадей. Это в свою очередь предоставляет нам возможность продавать рекламные плоскости клиенту по цене, не превышающей рыночную. 

Серед наших клієнтів представники абсолютно різних сфер бізнесу та масштабів діяльності. Ресурси і кваліфікація персоналу компанії дозволяють нам допомагати, як малому, так і великому бізнесу, а успішно реалізовані проекти та позитивні відгуки клієнтів надають нам сили для самих амбітних і сміливих починань.

Професіонали своєї справи цінувалися в будь-який час, реклама - не виняток!
Ми готові надати таких фахівців для ваших проектів, досить лише довіритися нам і результат не змусить себе довго чекати, а довіру буде в повній мірі виправдано, як в ділових відносинах, так, сподіваємося, і в фінансових показниках.

Ми завжди будемо раді новим партнерам і цікавим завданням!


Читайте в нашому блозі
Реклама на білбордах під час кризи
Люди будуть рекламувати свої товари завжди - і в хороші часи і в погані. В хороші вони хочуть рекламувати; в важкі вони повинні рекламувати. Брюс Бартон Коли в наші двері стукає криза, коливання економіки або політична нестабільність, реклама - це перше від чого прагне відмовитися бізнес. Це зрозумілі і обгрунтовані бажання, витрати потрібно скорочувати, щоб залишитися на плаву, а реклама, це те, що не дає миттєву віддачу. У статті поговоримо про те, чи потрібно в цій ситуації відмовлятися від розміщення реклами на білбордах, сітілайтах тощо
«Two Steps Outdoor» - два кроки до правильного вибору білбордів
Продажі - тонка сфера, в якій існують свої закони і правила. Тут немає місця такому фактору, як везіння. Якщо робити все правильно і за законами цього жанру, успіх гарантований. Один з верхніх пунктів правил «як правильно продавати» - правильно рекламувати. На сьогоднішній день, коли продажі в основному перебралися в цифрову всесвіт, парадигма зовнішньої реклами, як не дивно, залишається незмінною. Тому що навіть якщо відключити електрику, вимкнути комп і всі свої гаджети, візуальні канали сприйняття залишаються чутливими до прийняття тієї інформації, що нас оточує. Більш того, грунтуючись на даних досліджень, проведених компанією Cuebiq, саме зовнішня реклама сьогодні актуальна як ніколи. Ця аналітична компанія зважилася оцінити ступінь сприйняття потенційними покупцями різних видів рекламного впливу. Дослідження отримало назву «Footfall Attribution Benchmarks» і головний її висновок такий: зовнішня реклама на 80-120 відсотків збільшує онлайн продажу. А це означає, що без перевіреного десятиліттями і надійного білборда не обійтися.

Новий закон - старі правила
В Україні набув чинності закон про державну мову. Всі суперечки щодо переводити комерційні сайти і рекламу на українську мову чи ні закінчилися. А якщо конкретно, то з 16 липня 2022 року будь-який бізнес в інтернеті зобов'язаний українізуватися - сайти і сторінки в соцмережах, що носять комерційний характер, потрібно перекладати українською мовою. Це не означає, що російський контент перестане існувати. Йдеться про те, що крім російськомовної версії у комерційних сайтів і сторінок в мережах повинна бути офіційна українська версія.