Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Украінізація реклами: що зміниться 16 листопада

Украинизация рекламы: что изменится 16 ноября 10.09.2019
  16 травня п'ятий президент України Петро Порошенко підписав закон про державну мову, який зробив український чільним у всіх сферах суспільного життя. Норми закону імплементуються поетапно і безпосередньо стосуються ринку реклами, який зміниться 16 листопада.

Що листопад прийдешній нам готує

  Відповідно до закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної» перехідний період досягає трьох років. При цьому вже з моменти вступу закону в силу - 16 липня, всього за п'ять днів до виборів до Верховної Ради, - політична реклама повністю перейшла на українську.

  Комерційній рекламі відвели трохи більше часу - чотири місяці. З 16 листопада рекламодавців зобов'язують розміщувати рекламу тільки державною мовою з винятками для мов Європейського Союзу та написання назв зареєстрованих торгових марок.

  Використання мов корінних народів України та нацменшин регулюється окремим законом.

  Зовнішню рекламу чекають регіональні потрясіння - в деяких областях досі обмежувалися дублюванням тексту українською. За порушення передбачений штраф у розмірі 3,4-5,1 тис. Грн. За ненадання інформації про товари та послуги на українському доведеться заплатити від 5,1 до 6,8 тис. Грн.

Невіртуальна реальність

  Найжорсткіша трансформація належить діловій інтернету, який історично тяжів до Рунету - більшість запитів українці формулюють російською. Багато сайтів підприємств малого і середнього бізнесу не мають української версії. Це ж стосується інтернет-магазинів - трудівникам e-commerce доведеться найскладніше.

  Протягом трьох років всі сайти в Україні зобов'язують:

• за замовчуванням завантажуватися на українському,
• обсяг контенту державною мовою повинен бути не меншим, ніж обсяг статей або відео на інших мовах,
• бізнес-сторінки в соціальних мережах вести українською.

  Виняток становлять іноземні компанії, які мають в Україні представництва або дочірні підприємства. Досить пояснити користувачам, що пропонує компанія, в чому суть її діяльності. При цьому версія українською також завантажується за замовчуванням.

  У світлі перезавантаження влади в Україні можливий перегляд закону. Однак це рішення викличе протест активної частини суспільства, яка вітає і заохочує українізацію. Це тягне довгі тяжби і розгляду. Бізнесу вже зараз варто переходити на українську - це вимога часу і суспільний запит.

Повернення до списку