Як правильно розміщувати зовнішню рекламу: закон vs реалії

Как правильно размещать наружную рекламу: закон vs реалии 08.10.2019
Як правильно розміщувати зовнішню рекламу: закон vs реалії

Початок високого бізнес-сезону - відмінний привід згадати про те, як правильно розміщувати зовнішню рекламу. В останні роки почалася боротьба з незаконними конструкціями.

При цьому рано говорити про те, що білборди, встановлені з порушеннями або без дозволів, залишилися в минулому. Поки що ситуація змінюється тільки в рекламі на білбордах в Києві.

Що говорить закон

Видача дозволів на розміщення зовнішньої реклами відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування. Конструкції поза населеними пунктами узгоджують облдержадміністрації.

Для розміщення реклами на територіях, будинках і спорудах необхідно дозвіл власника. Закон прямо забороняє втручатися у форму та зміст реклами, а також стягувати плату за видачу документів. Головне, щоб експонувалися дозволені групи товарів і послуг.

Жорсткі вимоги пред'являються до самих конструкцій, які не повинні:

• погіршувати видимість або закривати об'єкти вулично-дорожньої мережі, зокрема, перехрестя, світлофори, дорожні знаки,
• імітувати або повторювати дорожні знаки,
• засліплювати освітленням водіїв і пішоходів, світити в вікна квартир в житлових будинках.

Опори щитів, які розташовуються уздовж доріг, повинні мати вертикальну дорожню розмітку. Вона наноситься світловідбиваючими матеріалами, висота - до 2 метрів від рівня землі.

Мінімальна висота конструкції від землі становить 5 метрів. За межами населених пунктів опора встановлюється не менше ніж в 5 метрах від краю проїжджої частини.

Що відбувається насправді

В Україні ситуація з незаконними рекламними носіями продовжує залишатися досить гострої. Верховна Рада попереднього скликання провалила законопроект 2702-Д, який передбачав удосконалення регулювання у сфері зовнішньої реклами.

Ухвалення закону зобов'язало б власників площин, встановлених з порушеннями, привести конструкції у відповідність з новими нормами.

При цьому найактивнішу наступ на незаконну зовнішню рекламу зробили столична влада, де тільки в 2018 році демонтували 3618 конструкцій різного формату. А ще почали наступ на розклеювачів оголошень у недозволених місцях - за телефонами, вказаними в рекламі, телефонує нав'язливий робот.

Тому при плануванні комунікаційних кампаній експерти Two Steps Outdoor рекомендують користуватися послугами перевірених баїнгових агентств, які мають у своєму розпорядженні достовірними базами даних.

Повернення до списку