Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Політична реклама. Вдаримося в усі тяжкі?

Политическая реклама. Ударимся во все тяжкие? 25.09.2020
Передвиборна агітація в Україні, та й у всіх країнах, є «золотим» часом для рекламних агентств. Компанія «Two Steps Outdoor» не виняток, адже це той самий час, коли простою рекламних поверхонь не може бути в принципі. Але давайте будемо відвертими - не вся політична реклама на білбордах однаково «корисна».

На нашому сайті https://www.2s-outdoor.com.ua/ ми багато говоримо про правила, закони і тонкощах рекламної справи. Політична реклама - це завжди «джерело» не тільки професіоналізму, а й абсурду. Так, це ми про «Лобкова балка - це ти». Незрозуміло, чому саме керувалися креативщики при створенні цієї серії рекламних продуктів, але скажемо чесно - вони вдарилися у всі тяжкі в гонитві за увагою цільової аудиторії.

Трішки історії

Історія політичної реклами така ж давня, як і історія такої професії як політик. Можливо, і саме явище «реклама» з'явилося вперше не для продажу товарів і послуг, але завдяки політичним «розборок». Наприклад, Стародавня Греція, в якій все було, примудрилася документально зафіксувати перші рішучі кроки в політичній агітації. Вони, політики Стародавньої Греції, розуміли, що виборець примхливий, а громадська думка не постійно, тому тільки активна реклама незадовго до виборів здатна дати потрібний результат. Методи пропаганди були простими і, як не дивно, застосовуються до цих пір. Наприклад, агітація на ринках і розпускання чуток негативного характеру про конкурента, про що збереглися до наших днів свідчення у вигляді звітів про здобутий за цю роботу винагороду.

візуальна натівка

Пряма політична реклама зрозуміла і видно, як то кажуть, за версту. Вищим пілотажем можна вважати завуальовану (нативну), коли складно з першого погляду визначити що це - агітація чи правда життя. У сучасному цифровому світі можна проявити професіоналізм і «народити» якісну нативную рекламу практично де завгодно, але тільки не на полі візуального контенту.

Прекрасним прикладом натівкі можна вважати сторітеллінг, коли через лонгріди в блогах банальна політична «джинса» перетворюється в елегантні історії, причому досить достовірні. Також величезними можливостями для маневрування мають відеоролики, інтернет-реклама і навіть «заїжджені» ЗМІ. Але найбільш складним залишається політична реклама на білбордах, коли на одному баннерном полотні необхідно зробити прорив - змінити думку виборця в свою користь. Причому зробити це потрібно так, щоб подолати «банерну сліпоту» і досягти мети, тобто залишити незгладимий слід в душі виборця.

Жах, але не жах-жах

Скажемо відразу - це складно, але цілком реально. Головне, створити максимально адаптивну для сприйняття рекламу, тобто нативную, яка ментально буде відповідати тій території, де планується розміщення і буде абсолютно комфортна для свідомості людини. І ми зараз не про лобкові Балку, хоча спроба була непоганою. Насправді, коли ми говоримо про природну рекламі, спиратися треба на базову теорію, в якій панують:

• Грамотне і правильне просторове позиціонування об'єктів.
Розмір шрифту.
Здоровий глузд.

Насправді політична реклама не має жорстких законодавчих обмежень, як, скажімо, реклама на білбордах алкоголю або лікарських препаратів. Рекламувати громадського діяча на зовнішніх носіях допускається за тими ж правилами, що модну ковбасну торгову марку. Інша справа, що реклама ковбаси має конкретну комерційну мету і віддача відчувається практично відразу, в той час як політична реклама схожа на соціальну: вона не комерційна, але спрямована на корекцію поведінки.

На перших етапах, якщо представлений громадський діяч зовсім незнайомий цільової аудиторії і стоїть завдання підвищити його популярність, ми, компанія «Two Steps Outdoor», рекомендуємо створювати політичну рекламу на білбордах в такий спосіб:

• Використовувати правила нативной реклами і «не переборщувати» з візуальними ефектами.
• Враховувати менталітет жителів цій території населення при розробці слоганів і девізів.
• Починати рекламну кампанію заздалегідь.

Якщо ж політик давно і добре відомий, діяти по ситуації і не боятися експериментів. Адже реклама - це творчість, а воно не терпить нудьги!

Повернення до списку