Природна візуальна реклама - вірний шлях

Естественная визуальная реклама – правильный путь 30.09.2020

Природна візуальна реклама - правильний шлях


Зовнішня реклама повинна привертати увагу, чи не так? Вона повинна бути інформативною, що запам'ятовується і концентрувати на собі увагу. Але як бути з таким явищем, як «банерна сліпота», викликана надлишком інформації від всієї цієї «яскравості»?

Розміщення реклами на білбордах та інших зовнішніх поверхнях  є ​​свого роду мистецтвом. За роки розвитку візуальної реклами, ця сфера пройшла довгий шлях від примітивних рекламних картинок до тонкої нативной, тобто природною реклами. Якщо вивчати науку створення візуального контенту і робити все по напрацьованим роками правилами, реклама на білбордах не викличе ні «банерної сліпоти», ні відразливого ефекту. Що це за правила?

Нативная реклама на білбордах


На жаль, хаотичне розміщення контенту на зовнішніх носіях найчастіше призводить до зворотного ефекту, коли замість концентрації уваги на банері виникає протилежний ефект - «банерна сліпота». Це пов'язано, як вже говорилося, і з безсистемним монтажем рекламних конструкцій, і з помилками при компонуванні візуальних елементів на друкованій поверхні. Особливо усіма цими помилками рясніють столиці і обласні центри, тому білборди в Києві найчастіше викликають інформаційний дискомфорт. Щоб уникнути подібного явища рекламщики все частіше користуються інструментами нативной реклами.

Для початку давайте розберемося в термінах. Нативная реклама (Native Advertisement) - це набір інструментів і прийомів, спрямованих на повну або часткову адаптацію контенту під природний формат на розміщується місцевості (в разі зовнішньої реклами). Тобто візуальний контент повинен бути максимально гармонійним на даній території і «зручним» для сприйняття. Здається, що це абсурд? Адже кожен замовник мріє про виділяється рекламі! Але мозок більшості людей давно адаптувався під «незабутню» рекламу на білбордах, в той час як адаптивна реклама все ще викликає інтерес.

малюнок 1

Отже, основні фішки нативной реклами:

• Максимальна «злиття» з навколишнім середовищем, гармонія сприйняття;
• Доречність і територіальне адаптування;
• Висока якість реклами;
• Корисність інформації.

Тонкощі оформлення нативной реклами

Головним інструментом природною реклами на білбордах є грамотне просторове позиціонування об'єктів. Згідно з дослідженнями людський мозок влаштований таким чином, що права півкуля відповідає за сприйняття і обробку графічного матеріалу, а ліве - текстового. Таким чином, компонувати інформацію на банері потрібно так:
• Графічний об'єкт зліва
• Текст справа.

Малюнок 2

Важливим способом донести важливу інформацію до ЦА є точна робота зі шрифтами тексту. Йдеться про те, що виділені більшим шрифтом слова привертають до себе увагу, але при цьому практично повністю відволікають від іншої інформації. І тут так само справа в іграх розуму, коли мозок здатний в одну одиницю часу зафіксувати одне явище на банері, наприклад, виділене великим шрифтом ключове слово, при цьому проігнорувавши все інше. Розуміючи це, реклама на білборді повинна бути гармонійною і короткою, щоб не викликати відрази.

Компанія «Two Steps Outdoor» в своєму блозі часто розповідає про тонкощі рекламної справи, адже наше завдання зробити вулиці міст приємними і візуально «чистими». Тобто ми за те, щоб розміщення реклами на білбордах в Києві і інших містах України була якісною і відповідала нормам законодавства. Будучи професіоналами, на нашому сайті https://www.2s-outdoor.com.ua/ ми намагаємося розміщувати корисну інформацію і, що найважливіше, ми пропонуємо нашим клієнтам послуги зі створення та розміщення «правильної» і ефективної реклами!

Повернення до списку