Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Курйози в зовнішній рекламі

Курьезы в наружной рекламе 05.07.2021

  Про рекламу на білбордах в нашому блозі зазвичай піднімаємо серйозні теми: нововведення в законодавстві, правила розміщення, аналітика та інше. А в нашій роботі багато і веселих моментів, вони залишаються для клієнта за кадром і передаються між колегами по цеху. Сьогодні керівник відділу продажів Two Steps Outdoor, Оксана Бучек, що працює в галузі вже більше 15 років, поділиться рекламними курйозами, які зустрічалися в її практиці.

Робота у рекламників нервова, але позитивна і смішних історій дійсно багато. Наша діяльність пов'язана з людьми і природно людський фактор відіграє роль. Ми завжди в цейтноті - початок місяця, коли потрібно оперативно все поклеїти настає несподівано, як зима, коли випадає сніг. Наш улюблений питання клієнтів: «А коли ви нас поклеїте і здасте фотозвіт?», «А коли буде макет?», - запитує наш менеджер. На що клієнт відповідає: «Ой, ну макета ще немає, начальство стверджує, а фотозвіт вже потрібен, адже перше число!». Поспіх - часто призводить до несподіваних результатів.

Розкажіть докладніше в якому сегменті розміщення у вас були курйози?

 Найсмішніше відбувається з вітальними розміщеннями. Адже при розміщенні на білбордах комерційної реклами - працює маркетинг, аналітика, а привітання - це чиста емоція, яку замовник хоче показати і передати адресанту. Тут немає правил, тільки почуття.

До вас часто звертаються клієнти з привітаннями? Розкажіть про кумедні випадки.

Зараз рідше, це пов'язано з законом, за яким не можна розміщувати фотографії фізосіб без їх дозволу, ну і, напевно, така романтика вже не в моді. Чоловік хотів привітати дружину з ювілеєм, вибрав білборд, який недалеко від будинку, прийшов час робити макет, приніс! фотографії (це було років 10 тому). Одне фото було «на паспорт», на другому дружина на море в ялинках з червоним обгорілим обличчям і відповідною зачіскою, а третє фото було зі свята, де теж винуватиця торжества була далеко не в кращому вигляді. Дизайнер пояснювала, що дівчині не буде приємно побачити себе розтягнуту на 18 м2 в такому вигляді. Але клієнт був непохитний, було вибрано фото з моря. І таких історій з невдалими фотографіями з телефону - кожна друга.

А ще бувають такі розміщення, коли ювіляр на коні, в одязі гетьмана або на фоні маєтку і дорогого авто?

Ні, такого відвертого несмаку не траплялося, та й наш дизайнер б цього не пережив. А ось співробітники вітали начальника і підготували самі смішний макет, я вже точно не пам'ятаю, але там все було зображено мультяшними тваринами з головами людей, серед них шеф - лев.

А що ще розміщують - вибачення, пропозиції, визнання?

Все вище перераховане, за такою рекламою на білборді ціле життя, драма. Найчастіше таку рекламу на білбордах замовляють чоловіки. Якось звернулась серйозна людина, попросив 5-7 бордів, щоб розташовувалися по маршруту слідування дружини - біля будинку, роботи і по дорозі кілька. На них він вибачався. Ось в цей момент про їхні проблеми, про які до цього було відомо тільки їм, знали всі сусіди, колеги та пацієнти дружини. Мені здається це дивним, а клієнт залишився задоволений і звертався потім, щоб розмістити привітання.

Був випадок з пропозицією руки і серця. Борди потрібно було розмістити в райцентрі, це розпал зими, дороги замело і можливості оперативно доїхати з іншого міста їх поклеїти не було. З клієнтом погодили, він чекав. Але через кілька днів, коли бригада все ж виїхала і вже почала монтажні роботи, дзвонить і несамовито кричить: «Все, зупиняйтеся, не буду я з нею одружитися!». А якось в невеликому місті, один романтик орендував білборди на пів року і міняв визнання у віршах в залежності від розвитку відносин. Цю історію кохання довго обговорювало все місто.

А були ситуації, щоб «винуватець» привітання залишився незадоволений?

Так. Було у нас два випадки, обидва пов'язані з адюльтером. В одному, звернувся чоловік, замовив білборд, на якому було нейтральне фото моря і текст на зразок «Улюблена Анюта, ти пам'ятаєш наші жаркі ночі в Одесі? шалено сумую, твій Ваня ». Після цього розміщення, подзвонив чоловік, представився чоловіком Анюти і дуже хотів дізнатися, хто ж замовник, тому що його дружина нещодавно повернулася з Одеси, куди їздила з подругою.

А ще дівчина замовила привітання для чоловіка, їх спільне фото і текст «З днем ​​народження, коханий». І тут розгорнулася драма. На наступний день подзвонив «коханий» з вимогою негайно зняти рекламу, поки не побачила його дружина, замовниці він говорив, що не одружений.

Викладають багато фотожаб пов'язаних з розміщеннями політичної реклами ...

Так, з політикою теж буває весело. Через те, що макети робляться і узгоджуються в останній момент, через неузгодженість роботи штабів, великого завантаження друкарень і монтажних бригад. У мережі бачила фотографії, коли на фото чоловік, а підпис ПІБ жіноче. Буває, що зупиняється призматрон на половині сюжету і виходять несподівані поєднання. Або політичні сюжети «конкурують» один з одним з сусідніх білбордів або граней одного і того ж. А іноді політтехнологи креативу і вступают на білбордах в діалог з опонентами або грають гаслами.

У будь-якому випадку - реклама на білбордах, це про емоції, які викликаються у вашого потенційного клієнта і потрібно розміщуватися так, щоб вони завжди були позитивними.


Повернення до списку