Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Реклама на білбордах не працює. Чому і що робити.

Реклама на билбордах не работает. Почему и что делать. 02.09.2021
  Твердження, яке часто чують менеджери. Як же виходить, що для одних клієнтів цей вид реклами стає ефективним і основним, а хтось розчарується і вважає кошти вкладені в рекламу викинутими. 

 Причин може багато, в тому числі і самих несподіваних, але перерахую основні.

 1. На даному етапі розвитку, рекламна компанія (РК далі прим.) Спрацювала як інформаційна, але не допомогла в підвищенні продажів. Коли бренд тільки виходить на ринок, не варто очікувати зростання відразу після першого місяця розміщення, про вас повинні дізнатися, а потім почати купувати.

  2. Не вистачило періоду розміщення. Сподівалися, що після першого місяця РК почнеться зростання продажів, але цього періоду виявилося мало, а вкладати ще кошти в рекламу побоюєтеся, розчаровані, не бачите результат.

  3. Реклама запущена, крута, видна, що працює, а продажу не ростуть. Проблема може бути не в носіях, а в товарі, послугі. Були випадки, коли рекламна компанія стартувала, а товар не прибув в зони продажів або рекламований сайт не запрацював. Акція анонсується, а товару не вистачає на точках. Буває, що і проблема в самому товарі, послуги, на якомусь етапі немає довіри або сервісу.

  4. Не правильно вибрані рекламоносії і місця для розміщення. Не врахували особливості цільової аудиторії - поширена помилка. Маркетолог вибрав рейтингові місця в центрі, де їздить начальство, але не врахував, що клієнти на виїздах біля будівельних магазинів. Реклама розміщена, її ніби все бачать, а продажу не ростуть.

  5. Взяли мало площин. Так, трапляється, гроші вкладені і не маленькі, наприклад, в Києві купили 30 дорогих бордів ... але, цього виявилося мало для мільйонника, враховуючи конкуренцію і кластерність.

  6. Не правильно зроблений макет. Вельми поширена помилка. Ми детально про це вже писали в статті https://www.2s-outdoor.com.ua/blog/325149/. Макет може бути красивим, подобатися директору, працювати в інтернеті / ТВ, але не працювати для білбордів.

  7. Здається, що outdoor взагалі не підходить вашому виду товарів або послуг. Звичайно, і це можливо, але вкрай рідко. Адже оренда білбордів відмінно взаємодіє з іншими видами реклами може посилювати і підкріплювати, просто ви ще не знайшли цей тандем.

  Реклама на білбордах - це не завжди про ефект розмістив - продав, хоча стимулює пробу і першу покупку. Вона грає в довгу, вирішує стратегічні завдання: інформує, створює позитивний імідж і підвищує лояльність, формує і посилює позиції на ринку, надає бренду важливість і надійність. Якщо хочете прийти надовго, то без розміщення реклами на білбордах та інших носіях не обійтися, а щоб цей досвід став вдалим - працюйте з професіоналами.


Повернення до списку