Досвід успішних рекламних компаній в кризовий час

Опыт успешных рекламных компаний в кризисное время
Бренд-комунікації після пандемії зажадають істотного адаптації під нові умови. І ми бачимо це вже зараз, коли карантин все ще дає про себе знати. Реклама на білбордах, як один із засобів подібної комунікації, змінює контент і досвід компаній, що вже встигли перейти на нові рейки, може виявитися корисним усім нам.

Вітер змін

Що значить адаптувати контент в зв'язку з пандемією, коли мова йде про відомих брендах, які звикли до якісної реклами? Давайте подивимося, як діють американські колеги-рекламщики:

• Краща рука тепер - мита рука. Мережа готелів-казино CHOCTAW CASINOS & RESORTS, бізнес якої побудований на безпосередній взаємодії багатьох людей, зуміли не відмовляти собі в зовнішній рекламі, хоча вони могли урізати в цілях економії цю статтю витрат. Незважаючи на кризу, ці хлопці вирішили підтримати американців, розмістивши на бордах соціальні послання, що пояснюють важливість дотримання правил гігієни. Дійсно, упор був зроблений не тільки на онлайн рекламу, але і на візуальний контент, тобто на білборди та інші зовнішні площини. Прекрасний слоган «The best hand is now a washed hand» (Краща рука тепер - мита рука) довів в черговий раз, що CHOCTAW CASINOS & RESORTS володіє не тільки прекрасним почуттям гумору, але і соціальною відповідальністю перед своїми громадянами. До того ж, такий хід дає зрозуміти, що компанія залишається поруч зі своїми клієнтами навіть в найскладніший час.

• Staying Home Saves Lives. «Залишаючись вдома - рятуйте життя» - такий заклик розмістила спортивна кафедра Університету штату Луїзіана на білбордах на трасах, в місті і біля кампусу. Звернення на плакатах підписали провідні тренери, що дуже підбадьорило не тільки учнів ВНЗ, а й жителів штату.

• Ми завжди поруч. «Ми завжди поруч» - прекрасний девіз для служб доставки і ресторанів швидкого харчування, які об'єднали свої зусилля заради спільного блага. Тон задали мережа закусочних DUNKIN 'DONUTS і кур'єрська служба доставки GRUBHUB. Ці компанії запустили спільну рекламу на білбордах, ставши національними героями завдяки одній подбадривающей фразі.

Користь для суспільства

Головна теза цього тексту в тому, що американські бренди вступили на новий виток розвитку комунікацій - вони запустили рекламу, спрямовану на благо всього суспільства. І це викликає позитивні емоції і асоціює компанії з героїчними вчинками. А для нас, провідного оператора зовнішньої реклами «Two Steps Outdoor», це відмінний приклад того, що реклама на білбордах при будь-яких обставин залишається найбільш ефективним методом донесення інформації

Повернення до списку