Співробітництво
Новости та події
Ударна подія в Києві!
Подія яка надихає! Рекламна агенція «Two Steps Outdoor» стала частиною команди фестивалю Drum Island Fest 2025
08.04.2025
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя.
Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
Розміщення соціальної реклами
Наша компанія долучилась до соціальної ініціативи- вшаннування пам'яті героїв з Донеччини і Луганщини.
24.08.2022

Такого роду партнерські зв'язки ми плануємо зміцнювати і розвивати надалі.
Ми запрошуємо до співпраці всіх операторів (власників) конструкцій зовнішньої реклами в Україні, а також всі рекламні агентства, які бажають отримувати швидку і оперативну інформацію про конструкції зовнішньої реклами по території всієї України.
Надсилайте ваші адресні програми, а також запитуйте будь-яку, цікаву для вас, інформацію на адресу info@2s-outdoor.com.ua, або телефонуйте за телефонами, вказаними в контактах!
Ми завжди зацікавлені в обопільній продуктивній співпраці для досягнення загального результату!
Читайте в нашому блозі
Ну дуже смачна реклама!
Побачили варенички або суши на борді та захотіли скуштувати їх? Що ж, це означає що зовнішня реклама працює!
Білборди vs. Цифровий Маркетинг: Чому традиційна реклама досі ефективна
У сучасному світі цифровий маркетинг стрімко розвивається, захоплюючи все більше уваги рекламодавців. Контекстна реклама, таргетовані оголошення та просування в соціальних мережах стали невід'ємною частиною маркетингових стратегій. Проте, незважаючи на цифрову експансію, традиційна зовнішня реклама — зокрема, білборди — продовжує залишатися потужним інструментом впливу на аудиторію. Чому так відбувається? Давайте розберемося.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.