Вопрос-ответ
Новости та події
Реклама лікарських засобів – помилки та порушення
Всеукраїнське баїнговоє агентство "Two Steps Outdoor" завжди працює з дотриманням норм законодавства України в сфері реклами. Ми розміщуємо рекламу на бордах, білбордах, призмах, сітілайтах та інших рекламних поверхнях відповідно Закону про рекламу. Особливо це стосується реклами медичних засобів.
03.06.2025
Ударна подія в Києві!
Подія яка надихає! Рекламна агенція «Two Steps Outdoor» стала частиною команди фестивалю Drum Island Fest 2025
08.04.2025
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя.
Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
Що таке "баїнговоє агентство зовнішньої реклами"?
Це рекламне агентство, яке спеціалізується виключно на підборі і продажу конструкцій зовнішньої реклами (білборди, сітілайти, брендмауери і т.д.), а також подальшому супроводі рекламних кампаній, пов'язаних з розміщенням реклами на будь-яких рекламних носіях ..
Ви є власниками рекламних щитів?
Нашу базу можна розділити на 3 частини частини: власні конструкції, конструкції на правах ексклюзивного ресселінга і чистий баїнг у партнерів "під запит".
Що таке "ексклюзивний ресселінг"?
Це щомісячний обов'язковий викуп великої частини щитів у власників по спец. ціною, т.зв. оптовою ціною, і продаж цих щитів з роздрібної ринковою ціною.
Переплачую я, купуючи рекламні щити у вас?
85% всіх запитів покривають щити, які ми продаємо, як реселлери на спец. умовах, в т.ч. і ексклюзивний ресселінг. Це дає нам можливість продавати щити, не завищуючи їх ринкової вартості, а, найчастіше, і навпаки, надаючи клієнтам вигідні умови придбання щитів у вигляді знижок, безкоштовної преси та інших програм лояльності. По інших позиціях ціна може відрізнятися максимум до 15% в плюс.
У чому перевага роботи з вами?
Працюючи з нами, ви значно спрощуєте собі життя, набуваючи розрізнені товари (рекламні площини) в одному місці. Ви економите величезну кількість часу, не переварюючи тонни різної інформації від десятків людей, а покладаєте це на наших менеджерів або самостійно працюючи з єдиною базою. Документообіг ведете тільки з одним підприємством, яке не складаючи десятки різних договорів зі всілякими підрядниками. Ви довіряєте роботу професіоналам, при цьому працюючи в рамках ринкових цін.
Скільки щитів у вас базі?
В нашій базі більше 90 000 рекламних конструкцій.
Який спектр робіт ви виконуєте?
Ви займаємося повним комплексом послуг в сфері зовнішньої реклами, починаючи від медіапланування і розробки концепції макета до надання вам фотозвіту про виконане проект, в т.ч. і нестандартному.
За який період часу треба замовляти у вас рекламу?
Замовляти розміщення реклами, як правило, необхідно замовляти за місяць до планової дати розміщення. За цей період можна детально підготувати проект і оформити всі документи. Хоча і оперативним розміщенням ми також займаємося.
Які гарантії, що все буде виконано в строк?
Перші гарантії - це юридично оформлені документи, а друга - це наша репутація та сотні виконаних проектів, як для невеликих фірм, так і для компаній національного масштабу. Ми працюємо на завтрашній день.
Читайте в нашому блозі
Ну дуже смачна реклама!
Побачили варенички або суши на борді та захотіли скуштувати їх? Що ж, це означає що зовнішня реклама працює!
Білборди vs. Цифровий Маркетинг: Чому традиційна реклама досі ефективна
У сучасному світі цифровий маркетинг стрімко розвивається, захоплюючи все більше уваги рекламодавців. Контекстна реклама, таргетовані оголошення та просування в соціальних мережах стали невід'ємною частиною маркетингових стратегій. Проте, незважаючи на цифрову експансію, традиційна зовнішня реклама — зокрема, білборди — продовжує залишатися потужним інструментом впливу на аудиторію. Чому так відбувається? Давайте розберемося.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.