Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Дизайн і розробка рекламних макетів


Новости та події
Ударна подія в Києві!
Подія яка надихає! Рекламна агенція «Two Steps Outdoor» стала частиною команди фестивалю Drum Island Fest 2025
08.04.2025
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя. Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
Розміщення соціальної реклами
Наша компанія долучилась до соціальної ініціативи- вшаннування пам'яті героїв з Донеччини і Луганщини.
24.08.2022

Пам'ятка для виготовлення макетів

Найчастіше макет стає каменем спотикання, якимось перешкодою між клієнтом і продукції, що замовляється їм площиною. Зовнішня реклама на білбордах в Києві або іншому місті України буде ефективною, якщо виконана за всіма правилами і відповідає Закону України про «Рекламі». І одне з цих правил - якісний і красивий макет.

Ми вже говорили про «банерної сліпоти» і вражаючому ефекті «невидимості», який провокують особливо яскраві постери (https://www.2s-outdoor.com.ua/blog/359068/). Однак до поклейки постера може не дійти, якщо не дотримані технічні вимоги до макетів.

Ми підготували пам'ятку, яка допоможе виготовити грамотний і якісний постер для реклами на білбордах, сітілайтах та інших зовнішніх носіях:

• Якщо в макеті вказано номер телефону обов'язково повинна бути фраза «* Тарифікація дзвінків согласно тарифів вашого оператора».

• Якщо ваша діяльність підлягає ліцензуванню, повинен бути вказаний номер і дата видачі ліцензії.

• Для забудовників - ліцензія і декларація на початок будівельних робіт.

• Для лікарських засобів, медичних центрів, медичних послуг тощо. Фраза «* Самолікування шкідліве для вашого здоров'я» повинна займати не менше 15% сюжету

• Реклама повинна бути виключно українською мовою.

• Якщо в макеті анонсується акція обов'язково вказувати терміни і місце проведення акції.

• Якщо в макеті є логотип на НЕ українською мовою - обов'язково документ про реєстрацію ТМ в Україні.

• Якщо в макеті використовується зображення людей необхідна письмова згода від фізособи на використання його зображення в рекламі, якщо фото з фотостоку посилання на нього (код ключа і тд).

• Якщо є фраза «Краща ціна» то робимо виноску «* під Краще ціною треба розуміті, что ціна может буті на Рівні нізької рінкової ціни на подібний товар, но треба розуміті, что ціна НЕ обов'язково є найніжчою».

 



Технічні вимоги для білборда:
6000 * 3000 мм, 12000 * 3000 мм
tiff c LZV компресією
зведені шари
56-72 dpi
CMYK
Відступи 20-25 см від краю до важливих елементів дизайну


Технічні вимоги для ситілайта:
1200 * 1800 мм
tiff c LZV компресією
зведені шари
72-96 dpi
CMYK
Відступи 10 см від краю до важливих елементів дизайну


Технічні вимоги для скролла 2,32x3,14:
3140 * 2320 мм
tiff c LZV компресією
зведені шари
56-72 dpi
CMYK
Відступи 20 см від краю до важливих елементів дизайну

Вдалих вам рекламних кампаній!

СохранитьСохранитьСохранитьСохранить
Читайте в нашому блозі
Ну дуже смачна реклама!
Побачили варенички або суши на борді та захотіли скуштувати їх? Що ж, це означає що зовнішня реклама працює!
Білборди vs. Цифровий Маркетинг: Чому традиційна реклама досі ефективна
У сучасному світі цифровий маркетинг стрімко розвивається, захоплюючи все більше уваги рекламодавців. Контекстна реклама, таргетовані оголошення та просування в соціальних мережах стали невід'ємною частиною маркетингових стратегій. Проте, незважаючи на цифрову експансію, традиційна зовнішня реклама — зокрема, білборди — продовжує залишатися потужним інструментом впливу на аудиторію. Чому так відбувається? Давайте розберемося.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують. Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.