Рідко яка рекламна кампанія проходить без включення в медіа-план такого виду реклами, як зовнішня реклама. І маркетологів в цьому випадку цілком можна зрозуміти - за загальним охопленням потенційної аудиторії, цей вид реклами знаходиться серед лідерів. І це зрозуміло, тому що широкі візуальні можливості носіїв тут органічно поєднуються з креативними можливостями дизайнерів і копірайтерів.
Та й сама зовнішня реклама сьогодні представлена різноманітним і сучасним спектром рекламних конструкцій, починаючи з відносно невеликих сітілайтів і закінчуючи, величезних розмірів, брендмауеров.
Розміщення зовнішньої реклами в Україні стало, свого роду, традицією в сучасних рекламних кампаніях, а більшість компаній-рекламодавців вже давно змагаються між собою в оригінальності і привабливості сюжетів для зовнішніх носіїв.
При різноманітності такого вибору ключовим стає питання про оптимальний співвідношенні ціна / адресність, або простіше кажучи - про вибір адресної програми, відповідної основної мети кампанії. Труднощі маркетологів і рекламістів тут часто впираються в поєднання, по крайней мере, двох чинників - забезпечити такий підбір рекламних площин, який би забезпечив максимальну кількість контактів з клієнтами, і вписався в заздалегідь затверджений бюджет.
В разі недотримання заздалегідь прорахованою під конкретну кампанію адресної програми, може виявитися так, що навіть креативно і якісно виконаний оригінал-макет білборда або ситілайта не знайде свого потенційного глядача і буде працювати або на абсолютно «чужу» аудиторію, або зовсім вхолосту. Кінцевий ефект від такого підходу неважко передбачити, але саме після цього деякі замовники роблять помилковий висновок про неефективність використання зовнішньої реклами.
Щоб не потрапити в таку ситуацію, рекомендуємо вам перед тим як приймати рішення про роботу з агентством, що займається розміщенням «наружки», уважно ознайомитися з його можливостями щодо втілення вашої адресної програми, & nbsp; нехай і в недовго , але яскраве життя.
Розміщення зовнішньої реклами в Україні в першу чергу асоціюється з найбільш поширеним типом рекламних конструкцій - білбордами, формату 3 * 6 м., А максимально затребуваними територіально залишаються обласні центри:
- Розміщення зовнішньої реклами в Києві.
Зовнішня реклама в Києві відрізняється найбільшою щільністю і різноманітністю. Столиця України, сконцентрувала в собі абсолютну більшість центральних офісів великих компаній, по праву може вважатися лідером рекламної індустрії країни. Впровадження інноваційних технологій у сфері зовнішньої реклами починає свій шлях завжди з "міста каштанів" - Києва.
- Розміщення зовнішньої реклами в Одесі.
Коли говоримо про рекламу з виразними нотами креативу і винахідливості, то завжди на думку спадає
зовнішня реклама в Одесі. Туристичний мегаполіс бізнес класу завжди залишається під пильною увагою рекламодавців, що абсолютно не заважає Одесі впорядковано підходити до питань розміщення конструкцій зовнішньої реклами та дотримуватися міські стандарти, забезпечуючи належний антураж міста.
- Розміщення зовнішньої реклами в Дніпропетровську.
Найбільший центр Придніпров'я, місто-мільйонник, Дніпропетровськ, ні з проста найчастіше ототожнюється з символами динаміки і прагнення вперед і
зовнішня реклама в Дніпропетровську зайве тому підтвердження. Інтенсивність зростання попиту і пропозицій в Дніпропетровську в сфері зовнішньої реклами кажуть про невтомній бізнес-еволюції міста. Зайнятість щитів змінюється щогодини і це говорить про важливість даного виду комунікацій в рекламному просторі мегаполісу.
- Розміщення зовнішньої реклами в Харкові.
Харків - друге за кількістю проживаючих громадян місто України. А якщо додати сюди численних студентів і приїжджих, то стане зрозуміло, чому
зовнішня реклама в Харкові отримала таке широке поширення. Причому в абсолютно різних її формах і проявах - від стандартних бігбордів до креативних рекламних панно. Треба відзначити, що і сам місто в останні роки теж став більш сучасним і креативним. Виросли, і продовжують рости нові будівлі, збільшилася кількість зелених парків, фонтанів. У міста з'явився інший інтер'єр, інший ландшафт, а значить і нові можливості, в тому числі в сфері зовнішньої реклами.