Допомогти Збройним Силам України можна, здійснивши переказ з платіжної картки – будь-якого банку та будь-якої країни світу.
Реквізити на сайті Національного Банку

Поширені запитання


Новости та події
Реклама лікарських засобів – помилки та порушення
Всеукраїнське баїнговоє агентство "Two Steps Outdoor" завжди працює з дотриманням норм законодавства України в сфері реклами. Ми розміщуємо рекламу на бордах, білбордах, призмах, сітілайтах та інших рекламних поверхнях відповідно Закону про рекламу. Особливо це стосується реклами медичних засобів.
03.06.2025
Ударна подія в Києві!
Подія яка надихає! Рекламна агенція «Two Steps Outdoor» стала частиною команди фестивалю Drum Island Fest 2025
08.04.2025
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя. Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
a:2:{s:4:"TEXT";s:7191:"Як відбувається процес замовлення реклами?

Ви відбираєте площині на сайті самостійно і за допомогою кошика відправляєте їх до нашого менеджера. Він уточнює зайнятість на потрібний вам період і зв'язується з вами. Або ж ви по телефону або через електронну форму замовлення на нашому сайті, залишаєте заявку, в якій вказуєте ваші міста і періоди розміщення. Менеджер готує для вас актуальна пропозиція в якому будуть вказані адреси, ціна і зайнятість площин. Вибираєте площині, ставите їх в резерв (резерв ставиться терміном від одного до трьох днів). Менеджер готує договір і рахунок.
Зверніть увагу, що тільки після оплати і підписання документів площині переводяться в бронь! До бронювання все площині знаходяться у вільному продажу і можуть бути викуплені іншими клієнтами.
Після затвердження програми починається розробка макета, якщо він у вас є, ви надаєте його нам на узгодження (макет повинен відповідати технічним вимогам для друку і Закону України про рекламу). Або ж звертаєтеся у нашому дизайнеру для роботи з розробки макета.
Зверніть увагу, макет повинен бути узгоджений і готовий до друку не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку дати розміщення.
Після цього макет віддається в друк, друк займає від одного до 3 робочих днів. Запас постерів при друку повинен бути 30%, але не менше одного постера на обрану адресну програму. Можна друкувати і точну кількість постерів, але в цьому випадку при пошкодженні постера в процесі експонування додаткова друк займе час. Далі постери віддаються в поклейку.
Поклейка займає від трьох до п'яти робочих днів!
Якщо ви друкуєте постери самостійно, в будь-якому випадком перед тим як віддавати їх в друк ви повинні надіслати макет менеджеру на узгодження!
Після цього вам буде надано фотозвіт згідно заброньованої адресною програмою.
Якщо при експонуванні вами з'явиться обрив постера або несправність в роботі конструкції, необхідно повідомити про це менеджеру для оперативного усунення неполадок.
Розміщення відбувається тільки за умови 100% передоплати.

Відмова та перенесення термінів розміщення.

Коли ви бронюєте площині, інші клієнти вже не можуть їх розглядати для розміщення. Ви можете відмовитися від броні не пізніше, ніж за 1 календарний місяць до початку терміну експонування. Для цього відправте відповідний лист на пошту вашого менеджера.

У разі відмови менш ніж за 1 місяць, Ви зобов'язані сплатити штраф відповідно до умов договору. Перенесення термінів оренди, заміни обраних площин менш ніж за 1 місяць до початку кампанії також неможливі!

Що входить в ціну розміщення?

У базову ціну розміщення входить оренда, одна поклейка на місяць і один плановий фотозвіт.

Мінімальний термін оренди?

Мінімальний термін оренди білборда - один календарний місяць (якщо ви хочете забронювати площину до кінця поточного місяця, в деяких випадках це можливо, при наявності вільних площин).

Термін оренди сітілайту - від двох тижнів.

Пролонгація розміщення.

Якщо вами були заброньовані площині під річну програму, то в жовтні поточного року необхідно попередити менеджера про ваші наміри продовжити розміщення на наступний рік.

Якщо ж бронювали площину на місяць або кілька, то всі інші періоди до кінця року знаходяться у вільному продажу і можуть бути продані третім особам.

Про знижки.
Знижки надаються виходячи з кількості відібраних площин і періоду броні рекламної компанії

";s:4:"TYPE";s:4:"html";}

Повернення до списку

Читайте в нашому блозі
Ну дуже смачна реклама!
Побачили варенички або суши на борді та захотіли скуштувати їх? Що ж, це означає що зовнішня реклама працює!
Білборди vs. Цифровий Маркетинг: Чому традиційна реклама досі ефективна
У сучасному світі цифровий маркетинг стрімко розвивається, захоплюючи все більше уваги рекламодавців. Контекстна реклама, таргетовані оголошення та просування в соціальних мережах стали невід'ємною частиною маркетингових стратегій. Проте, незважаючи на цифрову експансію, традиційна зовнішня реклама — зокрема, білборди — продовжує залишатися потужним інструментом впливу на аудиторію. Чому так відбувається? Давайте розберемося.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують. Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.